Практична складова в контексті інтеграції предметів фізико-математичного циклу До впровадження Державного стандарту профільної освіти відбуватиметься підготовка до реформи: затвердження типової освітньої програми й модельних навчальних програм різних інтегрованих курсів і навчальних предметів, пілотування, зміна мережі закладів освіти, зокрема створення академічних ліцеїв. Уже з 2025 року розпочнеться пілотування стандарту. Тому сьогодні важливо обговорювати та впроваджувати систему допрофільної підготовки в ЗЗСО. ПрофМайстерка 04. «Практична складова в контексті інтеграції предметів фізико-математичного профілю» зібрала учителів математики та фізики в ТЗОШ І-ІІІ ст. №16 ім. В. Левицького. Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦНОІМ) зазначила , що в допрофільній підготовці важливим є реалізація інтгративної та практико-орієнтованої складової в освітньому процесі. Зокрема впровадження елементів практичних, лабораторних робіт на інтегрованих уроках фізико-математичного п
Адаптивність освітнього процесу в умовах воєнного стану через впровадження сучасних освітніх технологій
Зворотній зв'язок в контексті формувального оцінювання. Онлайн сервіси для ефективного зворотнього зв'язку Як учитель може дізнатися, чи учні добре засвоїли навчальний матеріал, чи їм подобаються методи роботи в класах? Запитання “в лоба” працюють не завжди і часом можуть викликати зворотну реакцію - учні закриваються. Щоб цього не сталося, у нагоді вчителю можуть стати методики зворотного зв’язку. 21 жовтня 2024 року в ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 був проведений майстер-клас для учителів математики та інформатики : 1. Віртуальний клас без загроз. Практичні поради з кібербезпеки (учитель інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 Влос Ігор Петрович) 2. 2.Ефективний зворотний звʼязок: методика роботи, оцінювання та аналіз результатів (учителька інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 Волянська Наталія Михайлівна) 3. Сучасні інструменти для ефективного тестування з використанням штучного інтелекту (учителька інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 Муринська Наталія Іго