Перейти до основного вмісту

Публікації

ПрофМайстерка для учителів математики та фізики

 Практична складова в контексті інтеграції  предметів фізико-математичного циклу До впровадження Державного стандарту профільної освіти відбуватиметься підготовка до реформи: затвердження типової освітньої програми й модельних навчальних програм різних інтегрованих курсів і навчальних предметів, пілотування, зміна мережі закладів освіти, зокрема створення  академічних ліцеїв. Уже з 2025 року розпочнеться пілотування стандарту. Тому сьогодні важливо обговорювати та впроваджувати систему допрофільної підготовки в ЗЗСО.      ПрофМайстерка 04. «Практична складова в контексті інтеграції предметів фізико-математичного профілю» зібрала учителів математики та фізики в ТЗОШ І-ІІІ ст. №16 ім. В. Левицького. Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦНОІМ) зазначила , що в допрофільній підготовці важливим є реалізація інтгративної та практико-орієнтованої складової в освітньому процесі. Зокрема впровадження елементів практичних, лабораторних робіт на інтегрованих уроках фізико-математичного п
Останні дописи

Адаптивність освітнього процесу в умовах воєнного стану через впровадження сучасних освітніх технологій

  Зворотній зв'язок в контексті формувального оцінювання. Онлайн сервіси для ефективного зворотнього зв'язку         Як учитель може дізнатися, чи учні добре засвоїли навчальний матеріал, чи їм подобаються методи роботи в класах? Запитання “в лоба” працюють не завжди і часом можуть викликати зворотну реакцію - учні закриваються. Щоб цього не сталося, у нагоді вчителю можуть стати методики зворотного зв’язку. 21 жовтня 2024 року в ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 був проведений майстер-клас для учителів математики та інформатики : 1.           Віртуальний клас без загроз. Практичні поради з кібербезпеки (учитель інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 Влос Ігор Петрович) 2.           2.Ефективний зворотний звʼязок: методика роботи, оцінювання та аналіз результатів      (учителька інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 Волянська Наталія Михайлівна) 3.           Сучасні інструменти для ефективного тестування з використанням штучного інтелекту (учителька інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 Муринська Наталія Іго

ШКОЛА МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

  Формування мотиваційної діяльності   здобувачів освіти на уроках математики      Мотивація до навчання – одна з головних умов успішного опанування навчальних дисциплін та подальшого застосування набутих компетентностей, зокрема, практичної математичної компетентності у майбутній професійній діяльності. Існує кілька теорій мотивації навчальної діяльності, але для вчителя основним завданням є створення на уроці такого середовища, в якому в учнів було б відчуття внутрішньої потреби навчатись .         Практична студія «Формування мотиваційної діяльності здобувачів освіти на уроках математики» зібрала молодих педагогів 17 жовтня 2024 року в ТЗОШ І-ІІІ ст № 4. Учителька математики Домбровська Галина Михайлівна розповіла про систему пізнавальних мотивів як сукупність усіх спонукань до знань, допитливості, пізнавальної потреби, навчальної діяльності, зацікавленості у науковому пізнанні та пошуку істини, відіграє значну роль під час вивчення математики.   Запропонувала прийоми   та мето

Вітаємо з ДНЕМ УЧИТЕЛЯ!

 

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо викладання навчальних предметів / інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році

 МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Організаційно-методичний супровід діяльності учителів математики, інформатики, фізики та астрономії на 2024-2025 н.р.

           Організація освітнього процессу в ЗЗСО здійснюватиметься   на основі   Законів України «Про освіту», « Про загальну середню освіту» та супровідних нормативних документів МОН України.           Важливим завданням спільноти учителів математики, інформатики, фізики та астрономії є формування методичної інфраструктури та визначення основних напрямків роботи щодо реалізації Державного стандарту, подолання освітніх втрат,  роботи з обдарованою молоддю, дітьми з особливими потребами, роботи школи молодого вчителя , удосконалення інтернатури в ЗЗСО, налагодження комунікацій та співпраці з ЗВО, ТКМЦНОІМ.         На інструктивно-методичній нараді (09 вересня 2024 року) Соловей Оксана Михайлівна (ТКМЦНОІМ) ознайомила учасників з науково-методичною проблемою, над якою працюватиме спільнота учителів математики, інформатики, фізики та астрономії: « Підвищення якості освітнього процесу через використання сучасних концептів та стратегій реформування освіти », а також з методичною інфрас

Науково - методичний супровід викладання математики у 2024-2025 н.р.

  Пріоритетом сучасної школи в 2024-2025 н.р. залишається розвиток здібностей, нахилів та інтересів здобувачів освіти та створення сприятливих умов для творчої діяльності учнів. Аби допомогти освітянам опрацювати нові нормативні документи та рекомендації, що регламентують організацію освітнього процесу у 2024/2025 навчальному році, була проведена інструктивно-методична нарада для учителів математики Тернопільської міської громади 21 серпня 2024 р в ТАЛУГ ім. Івана Франка. Педагоги обговорили НМК на 2024-2025 н.р., особливості оцінювання (Наказ Міністерства освіти і науки України від  02 серпня 2024 р. № 1093 «Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання») та зміни до Типової освітньої програми (Наказ МОН України “Про внесення змін до типової освітньої програми для 5-9 класів ЗЗСО”від 09.08.2024 №1120). Соловей О.М. (ТКМЦНОМ) продемонструвала результати моніторингового дослідження сформованості груп загальних результатів здобувачів освіти ЗЗСО Тернопільської місько