Перейти до основного вмісту

У школі спадає інтерес до математичних дисциплін

У школі спадає інтерес до математичних дисциплін

Інноваційне виробництво та високотехнологічний бізнес, які є головним двигунами сучасної економіки, не будуть розвиватися в Україні без належного рівня математичної та природничої освіти. Про це йшлося під час засідання Асоціації ректорів вищих технічних навчальних закладів, що відбулось на базі Національного гірничого університету.
У засіданні взяли участь міністр освіти Лілія Гриневич, ректори і представники понад 25 ВНЗУкраїни, керівники великих промислових підприємств і компаній.
«Ми всі розуміємо, що наша країна матиме майбутнє, якщо розвиватиме високотехнологічну інноваційну економіку. Тому, якщо ми не виведемо на новий рівень інженерно-технічну та природничу освіту ми не зможемо рухатися далі», - зазначила міністр освіти.
Також вона, аналізуючи загальні процеси в освіті, констатувала спадання інтересу до вивчення математичних та природничих дисциплін в середній школі, що негативно позначається на інженерно-технічній та природничій освіті у вищій школі.
«Це дуже небезпечно, оскільки технічні виші є джерелом для оновлення кадрів високотехнологічного бізнесу. Ми спільно повинні знайти точки росту, рецепти, моделі щоб вийти з цієї кризи», – підкреслила Лілія Гриневич.
У свою чергу, ректор НТУ «Київський політехнічний інститут» Михайло Згуровський наголосив на необхідності визнання стратегічного значення технічної та природничо-математичної освіти.
«Ми маємо сформулювати завдання для країни – подвоїти ВВП до 450 млрд доларів на рік, при цьому, зберігаючи стабільність суспільної та культурної систем. Для досягнення таких результатів країна має перейти на високотехнологічний шлях розвитку. Це можна зробити тільки якщо активізувати головні кластери економіки, які є найбільш конкурентними. Сьогодні такими кластерами для України, за даними Світового центру даних з геоінформатики та сталого розвитку, є: аграрний сектор, військово-промисловий комплекс, створення нових речовин та матеріалів, ІТ, нова енергетика, високотехнологічне машинобудування, науки про людину, транзитна інфраструктура, туризм. Очевидно, що без визнання стратегічного значення технічної та природничо-математичної освіти розвивати ці кластери буде просто нікому», – зазначив Згуровський.
Учасники засідання відзначили, що подолання кризових явищ в технічній та природничій освіті пов’язане з посиленням співпраці з інноваційним бізнесом. Також, в ході засідання обговорювалися проблеми забезпечення потреб держави фахівцями технічного і природничого профілю, принципи формування державного замовлення, стан підготовки до європейської акредитації інженерних програм в Україні, принципи удосконалення ЗНО, розширення співпраці між бізнесом, освітою і наукою тощо.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .