З метою
створення сприятливих умов для розвитку педагогічної майстерності, творчої ініціативи педагогічних працівників, удосконалення форм і методів
підвищення їхньої кваліфікації, для забезпечення виконання
завдань, поставлених концепцією Нової української школи, урочисто відкрили інтерактивну школу сучасного вчителя.
Провели тренінг «Сучасний вчитель в інноваційному просторі», де вчителі
математики, інформатики, фізики показали , що дійсно вони претендують на це
звання. Взяли активну участь в обговоренні актуальних питань. Продемонстрували
свою ерудицію.
Будуючи структуру методичної
роботи в місті, керувалася бажанням розумно, вміло і результативно організувати
участь учителя у семінарах, майстер-класах, творчих групах, тренінгах, щоб
розкрити творчий потенціал вчителя і дати йому можливість поділитись здобутками
з колегами. Щотижня проводилися тематичні консультації з питань планування,
атестації, тощо.
Цікавим було засідання «Майстерні
інноваційних знахідок» вчителів фізики та математики. Заняття
на тему “ Використання інтернет та медіа-освітніх технологій у навчальному
процесі для розвитку інтелектуальних запитів особистості” пройшло у формі методичного калейдоскопу. Мова йшла про роль і шляхи
впровадження якісної медіаосвіти в школах, про формування медіакомпетентності
вчителя та учня. Соловей О.М. (вчитель математики ТЗОШ № 16) та Мурза С.З.
(вчитель фізики ТЗОШ № 9) представили калейдоскоп медіа та інтернет- ресурсів, інструментів для
організації навчальної діяльності, поділилися досвідом з учасниками семінару.
Цікавий майстер-клас продемонстрували
вчителі інформатики Горпинюк О.Б. та Чайка Г. А.
Для вчителів інформатики був проведений вебінар «Технологічні особливості
сучасного уроку інформатики». Вчителі інформатики Мельничук І.В., Чайка Г.А.
(ТУГ), Серба Н.Р. (ТЗОШ № 10), Затильна Г.Л. (ТЗОШ № 11), Горпинюк О.Б. (ТЗОШ №
16), Пелішко С.І. (ТЗОШ № 28) показали майстер-класи з використання сервісів Quizizz, Quizlet, Poplet, Wizer.me та створення E-book.
Вчителі початківці могли побачити і навчитися як використовувати ці сервіси на
уроці інформатики.
Цікаво пройшли науково-практичні
семінари вчителів математики та
фізики «Використання передових технологій та формування розумової та
інформаційної культури на уроках математики та фізики». Вчителі ознайомилися та
навчилися використовувати QR – коди, створювати карти знань, використовуючи сервіс рорlet та тести , використовуючи сервіс wizer.me.
Вчителі які зацікавилися проблемою «Концептуальні підходи до створення
інноваційного освітнього середовища» відвідали засідання проблемної групи. Заняття
пройшло у вигляді круглого столу. Де обговорили питання структури інноваційного
освітнього середовища, сутність компонентної структури інноваційного освітнього
середовища, умови створення інноваційного освітнього середовища, вимоги до
інноваційного освітнього середовища навчального закладу. Поставили завдання
перед кожним членом проблемної групи.
Особливу увагу під час планування та проведення
різних форм методичної роботи було надано методичному супроводу впровадження
нового Державного стандарту у загальноосвітній школі.
З метою інформаційно-методичного забезпечення закладів
освіти, на допомогу вчителям були підготовлені методичні бюлетені,
інструктивно-методичні листи, методичні рекомендації вчителям-предметникам.
На
забезпечення методичного супроводу роботи з обдарованими дітьми були розроблені
заходи по організації роботи з обдарованими дітьми. Свідченням якості освітніх послуг є участь та
перемоги наших учнів на інтелектуальних змаганнях різного рівня.
Про
підвищення інтересу учнів до інформаційних технологій свідчить кількість учасників Всеукраїнського конкурсу
з інформатики та комп’ютерної грамотності «Бобер». Майже всі школи взяли участь
у чвертьфіналі 32 Чемпіонату з розв’язування логічних математичних задач, які
відбулись у листопаді-грудні.
Коментарі
Дописати коментар