29
жовтня 2019 року продовжила роботу Школа
нової генерації НУШ «Формування конкурентно спроможного учня шляхом професійної
компетентності вчителя», в рамках школи молодого вчителя був проведений тренінг
«Як зробити урок продуктивним». Мета
заходу – ознайомити учасників тренінгу з моделлю продуктивного уроку та
підвищити рівень щодо використання інтерактивних технік, методик, продуктивних
технологій. Соловей О.М., методист ТКМЦ НОІМ, ознайомила учасників тренінгу із
структурою продуктивного уроку, з концепцією формування життєвих
компетентностей через призму
продуктивних технологій, з новими техніками продуктивного уроку. Учасники
тренінгу навчались використовувати різні прийоми та інструменти для підвищення ефективності уроку, якості
знань школярів, а саме елементи мнемотехніки та інфографіки, складали
компетентісні задачі, визначали, що впливає на ефективність продуктивного
уроку.
Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1. Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь. 2. Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20% більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3. Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику? 4. У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор
Коментарі
Дописати коментар