23.01 2020 року був проведений майстер-клас «Цифрова культура
педагога» на базі ТЗОШ І-ІІІ ст. № 10. Методист ТКМЦНОІМ Соловей О.М. підкреслила важливість формування цифрової
компетентності педагога , ознайомила учасників із складовими цифрової
грамотності, акцентувала увагу на розвитку інформаційної культури як педагогів,
так і учнів. Учитель математики ТВШ Кекот С.І. продемонструвала роботу з
навчальною платформою GIOS: учасники мали можливість побачити організацію роботи
при вивченні нового матеріалу, самостійній роботі, тестуванні, індивідуальній
роботі. Із створенням цифрових коміксів познайомила вчитель фізики ТЗОШ І-ІІІ
ст. № 10 Семчишин Т.С. . Разом із вчителем інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. № 10
Сербою Н.Р. учасники майстер-класу апробували онлайн-сервіси, мобільні додатки
для побудови графіків, демонстрації задач на заломлення світла, дифузії, рух.
Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1. Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь. 2. Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20% більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3. Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику? 4. У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор
Коментарі
Дописати коментар