Перейти до основного вмісту

Організаційно-методичний супровід діяльності учителів математики, інформатики, фізики та астрономії на 2020-2021 н.р.

 

                  Без творчого вчителя не може бути ні нової школи,      ні нового суспільства, ні вільної України

        Індивідуальний освітній маршрут (ІОМ) – це засіб реалізації індивідуальної програми з урахуванням конкретних умов освітнього процесу в навчальному закладі, призначений для самоосвіти конкретного вчителя, спрямованого на його саморозвиток.

       Саме питанню формуванню Траєкторії професійного розвитку педагога та основним орієнтирам навчальної діяльності  у 2020-2021 н.р.  була присвячена онлайн-нарада (на платформі ZOOM) для вчителів математики, інформатики, фізики та астрономії, яка відбулась 10 вересня 2020року.

Результат реалізації індивідуальної освітньої траєкторії – безперервний саморозвиток особистості самого педагога і його вплив на розвиток особистості учня.

 Учасники визначили мотиви, які спонукають до самоосвіти:

  зміни в змісті освіти;

  освоєння нових навчальних програм;

  запровадження нестандартних форм;

  пошук оригінальних методик викладання;

  конструювання нового педагогічного досвіду на основі досягнень науки та обраної проблеми;

  поглиблення  знань   із   питань,   які   викликають   інтерес   (наприклад, вивчення методики розв’язування олімпіадних завдань);

  конкуренція;

  громадська думка;

  особистісні якості.

 

Види діяльності в процесі самоосвіти, які сприяють професійному зростанню вчителя:

  систематичне ознайомлення із новинками методичної, педагогічної, предметної літератури і звернення до науково-методичних джерел (на паперових, електронних носіях);

  систематичний перегляд освітніх телепередач;

  огляд в інтернеті інформації з методики викладання предметів, педагогіки, психології, освітніх технологій;

  розв’язування олімпіадних завдань, тестів, питань ЗНО, кросвордів та інших завдань підвищеної складності або нестандартної форми;

  прослуховування лекцій, виступів;

  відвідування семінарів, тренінгів, конференцій, уроків колег, дискусій, нарад;

  обмін досвідом з колегами;

   навчання на курсах підвищення кваліфікації;

   навчання на дистанційних курсах, тренінгах;

  організація гурткової та позакласної діяльності з предмету;

  вивчення інформаційних технологій;

  відвідування виставок та тематичних екскурсій;

  спілкування з колегами в школі, районі, області та в соціальних мережах;

  використання  порад  фахівців  заради  підвищення  власних  знань  чи майстерності;

  дослідницька діяльність тощо.

 

План -зразок ІОМ

1.Напрямок роботи (науково-методична проблема)

2.Опрацьована література

3. Самоаналіз діяльності

4.Умови проходження маршруту

-курси

-семінари

-майстер-класи (власні та відвідані)

-інтернет-ресурси

-консультації

-творчі групи

-наставництво

5. Реалізація завдань

6.Планування діяльності

7. Виконання запланованого

8. Узагальнення результатів

9. Звіт, трансляція педагогічного досвіду, портфоліо

10. Атестація

РЕЗУЛЬТАТ ПРОХОДЖЕННЯ ІОМ – ПЕДАГОГІЧНЕ ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .