Сьогодні важливо розвивати саме
розумну освіту, тобто SMART-навчання (Self- directed, Motivated, Adaptive,
Resource-enriched, Technology embedded): самостійне, мотивоване, адаптоване,
збагачене ресурсами, з вбудованими технологіями. Тому використання можливостей застосування
інструментарію Googlе важливо для активізації процесів розвитку наочно-дієвого,
наочно-образного, теоретичного типів мислення та для розвитку творчого,
інтелектуального потенціалу сучасного учня.
Використання додатків та
хмарних технологій Googlе (Диск Google, Dropbox, cервіс LearningApps, Microsoft
OneDrive, SlideShare, Youtube, Prezi, Googlе-class) на уроках математики,
фізики та інформатики, спираючись на інтерес школярів до всесвітньої мережі
Інтернет, забезпечує їм доступ до усіх матеріалів, необхідних для вивчення
предмета як у школі, так і вдома, створює умови для їх саморозвитку й
міжособистісної взаємодії учнів з учителем та учнів один з одним, залучає до
використання новітніх досягнень інформаційних технологій, підвищенню
інформатичної компетентності та умінню доцільно використовувати комп’ютер як
засіб для отримання нових знань. Саме питанням практичного впровадження
інструментарію Googlе був присвячений онлайн- семінар «Використання додатків Google у процесі вивчення математики, фізики,
інформатики» , який відбувся 23 вересня 2020року (Соловей О.М., методист
ТКМЦНОІМ).
Учасники семінару відзначили, що
використання додатків надають вільний доступ до своїх збережених матеріалів і
документів; використання відео, аудіо файлів безпосередньо з Інтернету (без
додаткового завантаження на комп’ютер); проведення он-лайн уроків, лабораторних
робіт, експериментів, круглих столів; нові можливості для організації
досліджень, проектної діяльності; організація он-лайн уроків, інтегрованих
практичних занять, сприяють он-лайн
комунікації з учнями, використанню
онлайн систем тестування та перевірки завдань; використанню авторського блогу. Про основні аспекти та
підходи організації дистанційного навчання у навчальному закладі розповів
заступник директора ТЗОШ І-ІІІ ст.№ 4 Семчук А.Я. Використання учителями
Classroom
забезпечує швидке
створення й упорядковування завдань, надання результатів перевірок і доступне спілкуватися
з учнями . Крім того, учні можуть зберігати свої робочі файли й виконувати
завдання на Google Диску та спілкуватися з вчителями та однокласниками напряму.
Інтернет-технології, зокрема сервіси
Google під час вивчення математики, інформатики та фізики в школі дозволяють на
якісно новому рівні розв’язувати
завдання стосовно активізації самостійної роботи учнів з можливістю вибору
індивідуальної траєкторії і темпу вивчення навчального матеріалу, подання
інформації в інтерактивному режимі та аудіовізуальній формі, організації занять з
учнями у віртуальних лабораторіях з метою проведення фізичних експериментів
в режимі прямих вимірювань, забезпечення комунікації з учнями, віддаленими
в часі і територіально в процесі організації навчально-дослідницької діяльності
(дистанційні евристичні олімпіади, Інтернет-олімпіади, онлайн-захисти
дослідницьких робіт, дистанційні конференції та ін..), підвищувати та стимулювати пізнавальні інтереси школярів до
вивчення предметів математичного циклу ,
оцінювати і контролювати самостійну роботу школярів.
Коментарі
Дописати коментар