Впровадження нових інструментів та методів стимулювання і мотивації до навчання в учнів є актуальним в освітньому процесі. Саме питанню підвищення рівня професійної компетентності у використанні цих інструментів був присвячений онлайн-дискурс «Формувальне оцінювання: нові можливості для розвитку мотивації навчальної діяльності учнів», який відбувся 9 грудня 2020 року.
Соловей О.М.
(ТКМЦНОІМ) ознайомила з новими інструментами формувального оцінювання, які
доцільно використовувати на уроках математики, фізики та інформатики. Учасники
під час дискусії визначили основні труднощі впровадження формувального
оцінювання, сформували алгоритм діяльності вчителя щодо організації
формувального оцінювання: від формулювання навчальних цілей - до корегування спільно з учнями підходів до
навчання з урахуванням результатів оцінювання.
Коментарі
Дописати коментар