Перейти до основного вмісту

Методичні рекомендації щодо викладання математики у 2021-2022 навчальному році

 

Планування й реалізація освітнього процесу з математики у ЗЗСО у 2021–2022 навчальному році визначаються типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня, затвердженою  наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 №408, зокрема рекомендовані форми організації освітнього процесу та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти, загальний обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін.  Саме цим важливим питанням організації навчального процесу була присвячена інструктивно-методична нарада

 20 серпня 2021 року «Використання сучасного навчально-методичного забезпечення в процесі викладання математики в 2021-2022 н.р.».

 Соловей О.М.(ТКМЦНОІМ)  ознайомила учасників з нормативим забезпеченням ЗЗСО, навчальними програмами з математики, представила перелік підручників та посібників, які педагоги можуть використати у своїй професійній діяльності, звернула увагу на особливості дистанційного та змішаного навчання залежно від епідеміологічної ситуації. Вчителі розглянули рекомендації щодо бального та формувального оцінювання навчальних досягнень школярів,особливості оцінювання в 5 пілотних класах, структуру модельних програм для 5-6 класів математичної галузі. Великий інтерес учасників викликав медіа-проєкт «Навчаємось дистанційно», в якому продемонстровано урок узагальнення та систематизації знань «Квадратні рівняння» (8 клас) вчителем математики ТСШ І- ІІІ ст. № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов  Штокало М.Л., фіналістом Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року 2021». Мета проєкту: навчальний та методичний супровід педагогів в умовах дистанційного та змішаного    навчання, використання медіа-продукту в навчальній діяльності.   Соловей О.М. продемонструвала технологічну карту уроку, відзначила ефективність інструментів дистанційного навчання та зворотнього звязку, який здійснював учитель на даному дистанційному уроці.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .