Планування й реалізація освітнього процесу з математики у ЗЗСО у
2021–2022 навчальному році визначаються типовою освітньою програмою закладів
загальної середньої освіти ІІІ ступеня, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України
від 20.04.2018 №408, зокрема рекомендовані форми організації освітнього процесу
та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти, загальний обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість і можливі взаємозв’язки
освітніх галузей, предметів, дисциплін.
Саме цим важливим питанням організації навчального процесу була
присвячена інструктивно-методична нарада
20 серпня 2021 року «Використання сучасного навчально-методичного
забезпечення в процесі викладання математики в 2021-2022 н.р.».
Соловей О.М.(ТКМЦНОІМ)
ознайомила учасників з нормативим
забезпеченням ЗЗСО, навчальними
програмами з математики, представила перелік підручників та посібників, які
педагоги можуть використати у своїй професійній діяльності, звернула увагу на
особливості дистанційного та змішаного навчання залежно від епідеміологічної
ситуації. Вчителі розглянули рекомендації щодо бального та формувального
оцінювання навчальних досягнень школярів,особливості оцінювання в 5 пілотних
класах, структуру модельних програм для 5-6 класів математичної галузі. Великий
інтерес учасників викликав медіа-проєкт
«Навчаємось дистанційно», в якому продемонстровано урок узагальнення та
систематизації знань «Квадратні рівняння» (8 клас) вчителем математики ТСШ І-
ІІІ ст. № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов Штокало М.Л., фіналістом Всеукраїнського
конкурсу «Вчитель року 2021». Мета проєкту: навчальний та методичний супровід
педагогів в умовах дистанційного та змішаного
навчання, використання медіа-продукту в навчальній діяльності. Соловей О.М. продемонструвала технологічну карту уроку, відзначила ефективність
інструментів дистанційного навчання та зворотнього зв’язку, який здійснював учитель на даному
дистанційному уроці.
Коментарі
Дописати коментар