Впровадження концепції Нової Української школи має на меті змінити культуру навчальної діяльності школярів. Ця зміна не відбудеться, якщо підходи до оцінювання не будуть оновлені. Важливим інструментом підвищення мотивації навчання є саме формувальне оцінювання. В рамках 7 Дистанційного Трансфермістечка 25 листопада 2021 року формувально-коригуюча локація вчителів математики та інформатики у форматі онлайн-студії розглянула принципи та стратегії формувального оцінювання. Учасники підвищили предметно-методичну інформаційно-цифрову,прогностичну та інноваційну компетентності з питань складання алгоритму діяльності щодо організації формувального оцінювання.
Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1. Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь. 2. Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20% більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3. Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику? 4. У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор
Коментарі
Дописати коментар