Із 1 вересня 2022 року
вчителі 5-х класів прийняли естафету впровадження реформи НУШ. Це означає,
що педагоги крок за кроком впроваджують зміни в освітньому
процесі та нові підходи
до навчання.
Навчання у 5 класі
передбачає впровадження інноваційних підходів до структури та змісту навчання.
Нормативними документами встановлено чіткі орієнтири, за якими учні
розбудовують власні компетентності: здобувають знання, розвивають вміння та
формують ставлення. До того ж типовий навчальний план стає варіативним –
учителі самі обиратимуть предмети та інтегровані курси з урахуванням побажань
учнів. Самі ж педагоги отримують повну академічну свободу.
Питанням організації
навчальної діяльності в умовах воєнного стану, контрольно-оцінювальної
діяльності, основним аспектам формувального оцінювання був присвячений семінар
для учителів математики « Нова Українська школа 2022-2023: досвід та
перспективи» (19 вересня 2022 року).
Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ)
запропонувала зразки діагностичних робіт , моделі оцінювання за
основними групами умінь, продемонтструвала напрацювання педагогів пілотних
ЗЗСО, звернула увагу на системність
проведення формувального оцінювання, ведення журналу спостережень за
індивідуальними поступом учнів. Досвідом
впровадження компетентісної складової в навчальну діяльність, авторськими
напрацюваннями поділилась Ензельт О.П., заступник директора ТУГ імені Івана
Франка. Педагоги мали можливість познайомитися з розробками уроків та
навчально-методичним матеріалом (вид. «Підручники і посібники»). Цікавою для
учасників була структура сучасного уроку
НУШ, де використовувались притчі , кросворди, хештеги, альбоми творчості,
картки самооцінювання, відстеження емоційного поля кожного учня.
- систему діагностувальних і контрольних
робіт, у тому числі для перевірки рівня сформованості умінь певної групи
загальних результатів,
визначених у свідоцтві досягнень, учитель
планує і розробляє самостійно під час календарно-тематичного планування,
керуючись Державним стандартом, освітньою і навчальною програмами та відповідно
до кількості годин, передбачених навчальним планом на вивчення
предмета/інтегрованого курсу.
-
семестрове оцінювання (загальна оцінка) проводиться за результатами тематичного оцінювання та контролю груп
загальних результатів, які визнач
ені в Державному стандарті базової середньої
освіти (Постанова КМУ № 898 від 30.09.2020 р.),
у Свідоцтві досягнень учня/учениці (Наказ МОН № 289 від 01 квітня 2022
р., додаток 1):
1.
Опрацьовує проблемні ситуації та створює
математичні моделі
2.
Розв'язує математичні задачі
3. Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій
Коментарі
Дописати коментар