Перейти до основного вмісту

SMART-технології та колективний інтелект як стратегії мотивованого навчання

 У стратегічно-мотиваційній локації 09#Трансфермістечка  17 листопада 2022 року працювали вчителі математики та інформатики. Консалтинг «SMART-технології та колективний інтелект як стратегії мотивованого навчання» мав на меті підвищити професійну, методичну компетентності учасників у використанні  цифрових технологій та технологій формування колективного інтелекту, надати консультації з використання ефективних інструментів цифрового навчання. 


Соловей Оксана Михайлівна (ТКМЦНОІМ)  сформулювали основні принципи колективного інтелекту, виділила зміни щодо цілей, змісту, методів, форм навчання відповідно до використання SMART-технологій у навчальному процесі, вказала на переваги методів конкретної ситуації та евристичних запитань у формуванні колективного інтелекту.

          



Ефективний майстер-клас продемонструвала Штокало Марія Леонідівна, заступник директора ТСШ І-ІІІ ст. №3 з поглибленим вивченням іноземних, на якому учасники практикували створення інтерактивних –плакатів thinglink, електронних зошитів Good Nootes, інтерактивних аркушів  liveworksheets, також викристання інтерактивних симуляцій  phet, інтерактивних онлайн-дошок. Познайомились з добіркою ресурсів з використання SMART Notebook.  Усі учасники зазначили, що SMART – освіта – це освіта майбутнього, адже втілює формулу «УСВІДОМЛЕНА, РОЗУМНА ОСВІТА».



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .