Перейти до основного вмісту

Школа молодого вчителя

 Методична компетентність педагога – дієвий шлях до розвитку ключових компетентностей учня

          Закон України «Про освіту» (2017 р.) визначає мету освіти як пріоритетно компетентнісну, тлумачить поняття компетентність, дає перелік ключових компетентностей. Концепція «Нова українська школа» розкриває основні напрями реформування вітчизняної освіти, з-поміж яких: сучасне освітнє середовище, нові зміст і структура, виховання на цінностях, орієнтація на учня тощо. Нині Концепція реалізується у стандарті й діяльності початкової школи, загальної середньої освіти (5 кл), та пов’язана із радикальним оновленням української школи, труднощами в умовах війни. Не зважаючи на різні виклики сьогодення , професіоналізм педагога залишається беззаперечним доказом того, що компетентний учитель формує і компетентного учня. 12 грудня 2022 р. продовжила роботу Школа молодого вчителя. Методичний практикум «Методична компетентність педагога – дієвий шлях до розвитку ключових компетентностей учня» зібрав  учителів математики, інформатики та фізики. Галина Домбровська, учитель математики ТЗОШ І-ІІІ ст №4  ознайомила молодих педагогів не лише з методами навчання предметів фізико-математичного циклу, але представила цікаві онлайн-сервіси, які ефективно можна використовувати на різних етапах уроку. Цікавим було обговорення методики мотивації -різних способів захопити школярів до навчання. Оксана Соловей (консультант ТКМЦНОІМ)  виділила  методико-математичні компетентності, які включають дидактичні, методичні, науково-дослідні знання, розуміння теоретичних основ наукових галузей, уміння застосовувати знання, демонструвати методичні уміння практичної роботи, здатність до інтеграції різних галузей, педагогічної творчості, професійного зростання уміння оцінювати результати педагогічної діяльності та проводити самоаналіз.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .