Перейти до основного вмісту

Інтерактивна школа сучасного вчителя

 Нові підходи до оцінювання навчального поступу учнів

В системі реформування освіти, яка має стати компетентісною, невід’ємною складовою є оцінювання навчальних досягнень учнів. Важливе місце у підвищенні мотивації учнів займає формувальне оцінювання, яке має змінити динаміку навчального поступу учнів до покращення результатів. Філософія формувального оцінювання полягає у відсутності частки НЕ, жодних негативних суджень. Науковці виокремили такі складові дієвого формувального оцінювання:

-                     зворотний звязок у системі « педагог-учень»

-                     уміння учнів оцінювати свої знання самостійно, взаємооцінювання

-                     активність учнів в процесі власного навчання

-                     корегування процесу навчання з урахуванням результатів оцінювання

-                     вплив на мотивацію до навчання

Учасники методичного практикуму «Нові підходи до оцінювання навчального поступу учнів»( 12.04.23)  обговорили  алгоритм діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання. Соловей Оксана Михайлівна (ТКМЦНОІМ) відзначила важливість конкретного цілепокладання та ознайомлення учнів з критеріями оцінювання до початку виконання поставлених завдань. Учителі розглянули конкретні приклади, техніки, інструменти формувального оцінювання та висловили думку, що необхідність формувального оцінювання продиктована часом, адже використання оцінювання в балах як мірила оцінювання не завжди має позитивний ефект.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .