Цьогоріч учні, що вчаться за реформою “Нової української школи” перейшли в 6 класи, пілотні 7 класи. У педагогів уже є досвід організації навчальної діяльності в 5 класах. Варто обговорити, який стан реформи НУШ на сьогодні, що вдолося учителям реалізувати, з якими труднощами доводиться стикатися. Семінар « НУШ- досвід та перспективи» (13.09.23) зібрав на методичний майданчик учителів математики та інформатики. Учасники розглянули питання:
•
Нова українська школа
сьогодні: змінюватися не варто зупинятися.
•
Діяльнісний підхід-
більше, ніж гра
Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦН)
зазначила, що дуже важливо в ЗЗСО формувати нове освітнє середовище як середовище
інтегрованого навчання, ознайомила з принципами цифрової дидактики :
-
домінування процесу
навчання
-
успішність навчання
-
навчання в співпраці та
взаємодії
-
полімодальність
-
включне оцінювання
Учасники
зазначили важливість та ефективність впровадження технологій діяльнісного
підходу, STEM-методів
навчання, системне використання технік формувального оцінювання. Для використання у роботі педагогам була
запропонована добірка матеріалів видавництва « Підручники та посібники»: робочі
зошити для інформатики, збірники діагностичних робіт з математики, набори для
проведення формувального оцінювання. Не зважаючи на труднощі впровадження
реформи, пов’язані з матеріально-технічним забезпеченням, наповнюваністю
класів, освітніми втратами, учителі зазначили:
«Потрібно
змінюватися, не варто зупинятися» задля майбутнього наших дітей.
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
Коментарі
Дописати коментар