Методичні «фішки»
у викладанні інтерактивного уроку
Майстерня інноваційних знахідок
Суть
інтерактивного навчання у тому, що навчальний процес відбувається за умови
постійної взаємодії усіх учасників освітнього процесу. Ця спеціальна форма організації
пізнавальної діяльності має конкретну
мету - створити комфортні умови, за яких учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.
Важливо звернути увагу на особливості
підготовки та проведення інтерактивних уроків задля досягнення мети та завдань
навчальної діяльності.
На
практичному семінарі «Методичні «фішки» інтерактивного уроку» (24 січня
2024 р.) учасники обговорили питання:
1
. Сутність інтерактивного навчання.
2.
Різні підходи до інтерактивного навчання.
3.
Інтерактивні техніки і методи залежно від типу і мети уроку.
4.
Рефлексія, самооцінювання та взаємооцінювання як невід’ємні складові
інтерактивного уроку.
Соловей Оксана Михайлівна, консультант
ТКМЦНОІМ, звернула увагу учасників на особливості використання технологій
інтерактивного навчання на різних етапах уроку, продуктивною була практична
робота з інтерактивними плакатами, учасників зацікавили інтерактивні завдання
практичного змісту для підвищення мотивації та розвитку пізнавальної діяльності
школярів: «Математика за столом», «Математика в коробці», «Математика та фізика
в автомобілі». Учителі зазначили, що
технології інтерактивного навчання – це
не технологія одного уроку, тому взяли до своєї професійної скарбнички
методичні рекомендації та методичні «фішки» для підготовки та проведення
інтерактивних уроків.
Коментарі
Дописати коментар