Перейти до основного вмісту

Методичні «фішки» у викладанні інтерактивного уроку. Майстерня інноваційних знахідок

 Методичні «фішки»

у викладанні інтерактивного уроку

Майстерня інноваційних знахідок

     Суть інтерактивного навчання у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної взаємодії усіх учасників освітнього процесу. Ця спеціальна форма організації пізнавальної діяльності  має конкретну мету - створити комфортні умови, за яких учень відчуває свою успішність,  інтелектуальну спроможність.

       Важливо звернути увагу на особливості підготовки та проведення інтерактивних уроків задля досягнення мети та завдань навчальної діяльності.

      На  практичному семінарі «Методичні «фішки» інтерактивного уроку» (24 січня 2024 р.) учасники обговорили питання:

1 . Сутність інтерактивного навчання.

2. Різні підходи до інтерактивного навчання.

3. Інтерактивні техніки і методи залежно від типу і мети уроку.

4. Рефлексія, самооцінювання та взаємооцінювання як невід’ємні складові інтерактивного уроку. 

       Соловей Оксана Михайлівна, консультант ТКМЦНОІМ, звернула увагу учасників на особливості використання технологій інтерактивного навчання на різних етапах уроку, продуктивною була практична робота з інтерактивними плакатами, учасників зацікавили інтерактивні завдання практичного змісту для підвищення мотивації та розвитку пізнавальної діяльності школярів: «Математика за столом», «Математика в коробці», «Математика та фізика в автомобілі».  Учителі зазначили, що технології  інтерактивного навчання – це не технологія одного уроку, тому взяли до своєї професійної скарбнички методичні рекомендації та методичні «фішки» для підготовки та проведення інтерактивних уроків.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .