Перейти до основного вмісту

Організаційно-методичний супровід діяльності учителів математики, інформатики, фізики та астрономії на 2024-2025 н.р.

          Організація освітнього процессу в ЗЗСО здійснюватиметься  на основі  Законів України «Про освіту», « Про загальну середню освіту» та супровідних нормативних документів МОН України.

          Важливим завданням спільноти учителів математики, інформатики, фізики та астрономії є формування методичної інфраструктури та визначення основних напрямків роботи щодо реалізації Державного стандарту, подолання освітніх втрат,  роботи з обдарованою молоддю, дітьми з особливими потребами, роботи школи молодого вчителя , удосконалення інтернатури в ЗЗСО, налагодження комунікацій та співпраці з ЗВО, ТКМЦНОІМ.

        На інструктивно-методичній нараді (09 вересня 2024 року) Соловей Оксана Михайлівна (ТКМЦНОІМ) ознайомила учасників з науково-методичною проблемою, над якою працюватиме спільнота учителів математики, інформатики, фізики та астрономії: «Підвищення якості освітнього процесу через використання сучасних концептів та стратегій реформування освіти», а також з методичною інфраструктурою, детально зупинилась на організації роботи фахових підрозділів: плануванні роботи, нормативних документах. У 2024-2025 н.р. планується робота проблемних груп з питань викладання предметів фізико-математичного циклу 8 (пілотних ) класах НУШ; оцінювання навчальних досягнень з математики, інформатики, фізики; апробації підручників 8 класів НУШ. В рамках роботи майданчика моніторингових досліджень заплановано: моніторингове дослідження впровадження елементів лабораторних/практичних робіт на уроках математики та моніторингове дослідження результатів діагностичних робіт з фізики, 7 кл        ЗЗСО м. Тернополя  за 2024-2025 н.р.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .