Практична складова в контексті інтеграції
предметів фізико-математичного циклу
До впровадження Державного стандарту профільної
освіти відбуватиметься підготовка до реформи: затвердження типової освітньої
програми й модельних навчальних програм різних інтегрованих курсів і навчальних
предметів, пілотування, зміна мережі закладів освіти, зокрема створення академічних ліцеїв. Уже з 2025 року
розпочнеться пілотування стандарту. Тому сьогодні важливо обговорювати та
впроваджувати систему допрофільної підготовки в ЗЗСО.
ПрофМайстерка 04. «Практична складова в контексті інтеграції предметів фізико-математичного профілю» зібрала учителів математики та фізики в ТЗОШ І-ІІІ ст. №16 ім. В. Левицького. Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦНОІМ) зазначила , що в допрофільній підготовці важливим є реалізація інтгративної та практико-орієнтованої складової в освітньому процесі. Зокрема впровадження елементів практичних, лабораторних робіт на інтегрованих уроках фізико-математичного профілю. Учасники, працючи в групах, виконували завдання «Асоціації» для визначення мети майстер-класу, «2 в 1» (завдання для учнів, завдання для учителів): лабораторні, практичні роботи багатодисциплінарної інтеграції. Визначали значення практико-орієнтованих завдань під час проведення лабораторних/ практичних робіт в питаннях пропедевтики або повторення навчального матеріалу з фізики та математики. Педагоги сформували методичний кейс рекомендацій до складання інструкцій та підготовки інтегрованих уроків з елементами лабораторних/ практичних робіт.
Коментарі
Дописати коментар