Перейти до основного вмісту

Школа нової генерації НУШ

 Сучасний урок алгебри та геометрії

 в НУШ (7 клас)

          З 2024/2025 навчального року стартував новий етап реформи НУШ, який передбачає впровадження циклу базового навчання у 7-х класах закладів загальної середньої освіти. Планування освітнього процесу – це неймовірно цікава та творча робота вчителя. Зокрема, планування та проведення сучасного навчального заняття, яке має відповідати всім вимогам для реалізації концептів НУШ. На базі ТЗОШ І-ІІІ ст. №11 відбувся майстер-клас «Сучасний урок алгебри та геометрії в НУШ (7 клас)» для підвищення методичної та інформаційно-комунікаційної компетентностей педагогів у проведенні навчальних занять в циклі базового навчання у 7-х класах. Учасники працювали в групах, разом із спікером заходу Соловей Оксаною Михайлівною (ТКМЦНОІМ) обговорили нормативні документи та визначили критерії сучасного уроку математики:


Педагоги розглянули , як оцінюється урок в системі НУШ за «Абеткою директора». Використання сучасних технологій, без яких складно уявити взаємодію учасників освітнього процесу, підвищує ефективність уроку на всіх його етапах. Учителька математики ТЗОШ І-ІІІ ст. № 11 Миськів Наталія Василівна запропонувала учасникам власне бачення використання ІКТ на уроках алгебри при вивченні теми «Функція» (7 кл.).

       Учителі в ролі учнів виконували завдання, а потім визначали, на яких етапах уроку і з якою метою  та на скільки ефективним є використання різних цифрових застосунків. Також педагоги не оминули проблематику кліпового мислення, уваги школярів , зазначивши, що при плануванні уроку слід виділяти час на короткочасні повторення навчального матеріалу та використання вправ на уважність. Цікаві дискусії відбулись при розв’язуванні завдань прикладного змісту: учасники моделювали ситуації розв’язання задач учнями.

       

Велике значення має реалізація на уроці міжпредметної та внутріпредметної інтеграції, використання геометричної інтерпретації, моделювання. Учасники сформулювали аксіоми сучасного уроки та отримали методичний кейс рекомендацій для результативного сучасного уроку.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 ...

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .