Перейти до основного вмісту

Особливості оцінювання за новими критеріями в НУШ

 Методичний практикум

       Реформа «Нова українська школа» акцентує на оцінюванні компетентностей: ключових і предметних. Тому Міністерство освіти і науки розробило й на початку серпня 2024 затвердило нові рекомендації та критерії щодо оцінювання, які враховують специфіку навчання в НУШ.

       Інструментарій оцінювання змінюється відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти й модельних навчальних програм.



      
Сьогодні вчителі усіх освітніх галузей визначають нові підходи до оцінювання груп загальних результатів навчання, формулювання завдань, комплектації підсумкових робіт. У кожному ЗЗСО є напрацювання, тому 29 січня 2025 року учителі математики, фізики та інформатики зібралися на методичний практикум в ТЗОШ І-ІІІ ст. №16 ім. В. Левицького для підвищення рівня предметно-методичної компетентності в питаннях оцінювання за новими критеріями НУШ. Соловей Оксана Михайлівна, консультант ТКМЦНОІМ та Горпинюк Оксана Богданівна, учителька інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №16 ім. В. Левицького акцентували увагу учасників на важливості оцінювання умінь здобувачів освіти, демонстрували приклади завдань для кожної групи загальних результатів навчання, зразки записів в ЕЖ, ведення щоденника спостережень. Педагоги обговорили труднощі у виборі підходів оцінювання за новими критеріями в математичній, природничій (фізика), інформатичній галузях, шляхи вирішення проблем, поділилися рекомендаціями щодо ефективного оцінювання ГЗРН та здійснення формувального оцінювання під час навчального заняття. Така взаємодія педагогічної спільноти є корисною для вибудовування нових стратегій  та систем оцінювання в освітньому процесі.





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 ...

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .