Консультації для учасників конкурсу. Номінація «Математика»
Конкурс «Вчитель року- 2021» відкриває двері для креативних, творчих
учителів з власними ідеями, цікавими напрацюваннями, інноваційними підходами до
організації навчальної діяльності школярів. Конкурс стартував 1 листопада 2020
року змаганнями зонального туру. Серед завдань для учасників – уміння
організації освітнього процесу в дистанційному режимі, які вони набули під час
карантину.
2 та 9 листопада Соловей О.М.
(ТКМЦНОІМ) провела консультації з учасниками конкурсу з питань умов проведення
конкурсу, вимог до випробувань та термінів їх проведення:
1)
16
листопада 2020 року- «Майстер-клас»
2)
17-18
листопада 2020 року – «Дистанційний урок»
3)
13 листопада
2020 року – жеребкування та «Тести».
Усі конкурсанти
отримали детальні рекомендації та інструкції щодо участі в конкурсі.
Номінація
«Математика»
І ТУР
Конкурсне
випробування «Дистанційний урок»
Мета:
демонстрація учасником/учасницею конкурсу педагогічної майстерності
з організації освітнього процесу в дистанційному режимі.
Дистанційний
урок проводиться для членів журі без залучення здобувачів освіти.
Кейс
конкурсного випробування (клас, тема уроку) визначається окремо для кожного
учасника/учасниці конкурсу шляхом жеребкування.
Тривалість
підготовки - не менше 4 годин.
Тривалість
уроку - 30 хвилин, запитання журі - до 5 хвилин.
До
початку дистанційного уроку учасник/учасниця конкурсу надсилає журі:
1)
технологічну карту уроку, де відображено: тему, мету та завдання уроку; етапи
уроку; діяльність вчителя та учнів на кожному етапі уроку; електронні освітні
ресурси (ЕОР), що використовуються на уроці або під час самостійної роботи
учнів; способи оцінювання діяльності учнів та форми зворотного зв’язку;
2)
інструкції учням з опрацювання теоретичного матеріалу та виконання завдань із
зазначенням очікуваних результатів, яких має досягти учень, та дедлайнів
виконання;
3) перелік завдань
для опрацювання учнями.
Оцінюється:
фахове знання предмета, методична компетентність; спрямованість на формування
цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень;
реалізація наскрізних змістових ліній; активізація пізнавального інтересу
учнів, стимулювання самостійності та організація самостійної діяльності;
організація навчальної взаємодії та зворотного зв’язку; урахування освітніх
потреб учнів, диференціація навчальних завдань; доступність та якість
дидактичного, ілюстративного, інструктивного матеріалу; доцільність вибору
цифрових технологій, раціональність використання мультимедійних технологій,
ЕОР, інтерактивних вправ.
Конкурсне
випробування «Майстер-клас»
Мета: демонстрація
учасником/учасницею конкурсу методичної майстерності з реалізації власної
педагогічної ідеї (методів, прийомів, форм роботи).
Формат на вибір:
1)
проведення майстер-класу для педагогічних працівників в режимі онлайн та
співбесіда в режимі онлайн з членами журі;
2)
співбесіда в режимі онлайн з членами журі за відеозаписом майстер- класу для
педагогічних працівників (відеозапис майстер-класу оцінюється заочно; остаточна
оцінка визначається за результатами співбесіди).
Вибір
методів, прийомів роботи учасник/учасниця конкурсу здійснює самостійно з
урахуванням власної педагогічної ідеї, що зазначена в інформаційній картці.
Тривалість
майстер-класу - до ЗО хвилин, тривалість співбесіди в режимі онлайн - до 15
хвилин.
Оцінюється:
доцільність вибору методів та прийомів, майстерність та ефективність їх
використання; відповідність продемонстрованих методів та прийомів власній
педагогічній ідеї, меті, змісту навчання; дотримання принципів проведення
майстер-класу; обґрунтованість позиції та лаконічність відповідей під час
співбесіди.
Конкурсне
випробування «Тестування»
Мета: демонстрація
учасником/учасницею конкурсу рівня знаннєвої складової професійної
компетентності.
Формат:
комп’ютерне тестування із обов’язковим відеоспостереженням. Тести містять
питання з предмета та методики його навчання (75% від загальної кількості
питань), психології та загальної педагогіки (25% від загальної кількості
питань).
Коментарі
Дописати коментар