Взаємний вплив
інформатики та математики поширюється і на процес навчання. З усіх шкільних
предметів інформатика найбільше пов’язана
з математикою. Під час вебінару «Інформаційно-практичний
контент інтеграції на уроках математики та інформатики», який відбувся 26
листопада 2020 року учасники визначили, які методи та прийоми навчання
математики доцільно використовувати в процесі вивчення інформатики, які
інструменти та прийоми з інформатики
доцільно використати при розв’язуванні задач, проєктних завдань з математики.
В результаті дослідження встановлено,
що двосторонній характер МЗ необхідно вивчати, звертаючись і до змісту, і до
методів навчання. При цьому найважливіше розглядати методи вивчення головних і
стаціонарних розділів програми з інформатики. Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ)
зазначила, що тенденція інтеграції має проникати не тільки в структуру
предметних знань, а й охоплювати різноманітні методи, форми організації
навчальної роботи. Було відмічено і роль міжпредметних зв’язків в системі
інтегрованих уроків. Саме інформаційно-практичний контент інтеграції на уроках
математики сприяють формуванню ключових і предметних компетентностей школярів.
Коментарі
Дописати коментар