Основною структурною одиницею дистанційного навчання є
дистанційний
урок.
У плануванні та підготовці дистанційного уроку вчитель може застосовувати такий
інструментарій:
1. Google документи, презентації, таблиці,
малюнки тощо: учителі разом з учнями можуть створювати і спільно
використовувати документи, презентації, електронні таблиці, а також залишати
коментарі.
2. Програма для створення
скріншотів, записів відео дозволяє вчителям робити скріншоти у вигляді
зображень, редагувати їх і обмінюватися, записувати відеоуроки.
3. Сервіси для створення
хмари слів, інтерактивних вправ, ребусів, інфографіки, кросвордів урізноманітнять
завдання до уроків.
4. Віртуальні дошки дозволяють зібрати в
одному місці різноманітні ресурси до уроку та надати можливість учням залишати
свої відповіді, посилання на виконані завдання.
У проведенні уроку вчитель може
застосовувати такий інструментарій:
1. Google документи,
презентації, таблиці, малюнки: для організації спільної роботи, обговорення
певної теми.
2. Сервіси проведення
відеоконференцій, вебінарів для відеоуроків.
3. Віртуальні дошки для доступу до матеріалів
уроку та забезпечення зворотного зв’язку.
4. Google Форми,
онлайн-тести, опитування в групах/месенджері для забезпечення зворотного
зв’язку та проведення контролю.
Саме питанню підготовки, проведення
дистанційного уроку був присвячений вебінар «Сучасний дистанційний урок».
Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) ознайомила учасників з методологічною основою та
технологіями дистанційного навчання, чудовий майстер-клас провела вчитель
інформатики ТУГ ім. І.Франка Мельничук І.В., яка продемонструвала нові
інструменти дистанційного навчання та їх переваги у процесі змішаного навчання.
Педагоги мали можливість переглянути фрагменти дистанційного уроку з
інформатики, побачити , як здійснюється комунікація та зворотній зв’язок.
Рекомендації
щодо підготовки та проведення дистанційного уроку:
1. Організація
дистанційного навчання повинна підпорядковуватись методологічним основам
проведення уроку, для якого тема, мета та зміст, структура взаємопов’язані.
2. Необхідно встановити чіткий графік спілкування
в режимі онлайн та дотримуватись його.
3. Важливо
активно мотивувати учнів, створювати атмосферу позитивного психологічного
контролю.
4. Необхідно
робити висновки після кожного етапу уроку, виконаної вправи, вказувати на
сформовані компетентності.
5. Доцільно
надати покликання для перегляду матеріалів уроку, в яких розміщені зразки
розв’язування вправ, задач та опорні конспекти.
Коментарі
Дописати коментар