Перейти до основного вмісту

Покроковий маршрутизатор педагога в 6 класі НУШ

В умовах реформування освітньої галузі багато завдань доводиться розв’язувати вчителю завдяки набутому досвіду, бажанню самовдосконалюватися, саморозвиватися, навчати і навчатися. Тому в сьогоднішніх умовах актуальними є слова В. Гріна « Сенс не втому, щоб чекати , коли закінчиться гроза, а  в тому,щоб вчитися танцювати під дощем». 






Тема 10 Освітнього Трансфермістечка « 9+1 грань педагогічної майстерності педагога НУШ» є не випадковою, вона визначає крок вперед у формуванні стратегій освітньої діяльності та формування навчального середовища ЗЗСО і в непростий для країни час. Важливо проаналізувати використання методично- дидактичного потенціалу, нові форми та види оцінювання в 5 класі та провести підготовку до викладання та навчальної діяльності у 6 класі. Учасники локації «Інформатика» об
єднала учителів математики та інформатики для розгляду маршрутизатора педагога в 6 класі НУШ. Соловей Оксана Михайлівна (ТКМЦНОІМ) обговорила з учасниками формулу НУШ, сформулювала основні кроки маршрутизатора: від аналізу педагогічної, навчальної діяльності до моніторингового аналізу успішності здобувачів ЗЗСО. Особливу увагу звернула на аналіз підручників , добірку компетентісних задач, вибір інструментів формувального оцінювання. Для зворотнього зв’язку учасники попрацювали з опитувальником, де вказали труднощі та переваги впровадження реформи НУШ.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .