Перейти до основного вмісту

Майстерня інноваційних знахідок

 Шляхи визначення  та подолання прогалин у знаннях школярів

          Робота з виявлення та усунення прогалин у знаннях учнів - невід'ємна частина діяльності кожного вчителя. Своєчасність та ретельність цієї роботи – запорука високих результатів навчання.

Вчитель-практик знає, наскільки копітка і важлива ця праця. Якщо не приділяти цьому питанню серйозної уваги, то незабаром навіть здібні учні загрузнуть у помилках. Необхідно проводити заходи щодо виявлення та усунення прогалин у знаннях систематично та планомірно.

Систематична робота з виявлення та усунення недоліків та прогалин у знаннях учнів - одна з основних умов підвищення якості навчання.

      На практичному семінарі «Шляхи визначення  та подолання прогалин у знаннях школярів» (10.05.23) педагоги виділили основні методи визначення навчальних прогалин та обговорили внутрішні та зовнішні чинники, які впливають на появу прогалин та допущення помилок. Соловей Оксана Михайлівна (ТКМЦНОІМ) звернула увагу та надала методичні рекомендації учителям щодо прийомів та шляхів подолання прогалин у засвоєні навчального матеріалу школярами. Учасники обговорили різні ситуації з власного досвіду,навчальні втрати та прогалини у навчанні дітей, наголосили, що вчитель повинен використовувати загальноприйняті форми та винаходити, впроваджувати свої засоби контролю, вміле володіння якими попереджає відставання, забезпечує активну роботу кожного учня.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .