Перейти до основного вмісту

Інтерактивна школа сучасного вчителя

 

Самооцінювання власної педагогічної діяльності вчителя

          Самооцінювання є невід’ємною частиною діяльності педагога. Професійний стандарт вчителя допомагає зрозуміти, які компетентності потрібно розвивати. У стандарті кожну професійну компетентність описано через знання і вміння. Це дуже зручно, адже показує, що саме стоїть за назвою компетентності. Залишається лише самостійно визначити, які знання та які вміння потрібно удосконалити.

       Стандарт також містить опис професійних компетентностей учителя за кваліфікаційними категоріями – спеціаліст, спеціаліст другої категорії, спеціаліст першої категорії, спеціаліст вищої категорії. Крім того , кожен педагог повинен звернути увагу при здійсненні самооцінювання на критерії розвитку професійно-педагогічної компетентності, продуктивності професійної діяльності, готовності до інноваційної діяльності, емоційної стійкості, партнерської взаємодії, здійснення саморозвитку, співвідношення внутрішньої та зовнішньої мотивації.

       Вебінар « Самооцінювання власної педагогічної діяльності вчителя» (16.05.23) мав на меті надати учасникам методичний інструментарій для проведення самооцінювання професійної діяльності за основними критеріями. Соловей Оксана Михайлівна (ТКМЦНОІМ) зазначила, що професійний розвиток педагогічного працівника – тривалий процес, метою якого є розвиток людини як особистості, як фахівця і майстра. Без збору матеріалів, що ілюструють практику, без осмислення власних дій, аналізу їх результативності відносно дітей та їх успіхів, готовності до самокритики та самовдосконалення працівник не може стати справжнім фахівцем.  Учасники проаналізували критеріїї і показники професійної діяльності та важливість       створення портфоліо, яке допоможе педагогу грамотно проаналізувати свою діяльність, вибрати напрямок подальшого зростання, спланувати роботу щодо самоосвіти, узагальнити передовий педагогічний досвід та підготувати його до трансляції. Якщо розглянути діагностичну функцію професійної діяльності, то саме складання портфоліо дозволяє педагогічному працівнику:

       - реально представити результати своєї праці;

      - побачити свої резерви;

      - мати стимул до безперервного самовдосконалення.

Учасники мали можливість здійснити самооцінювання технологічної готовності до проєктної діяльності, заповнивши форму за покликанням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeWChgnLpQKqovW-xqhHwSw6sjSGiH6kEKkPzm3l2FD66Squg/viewform

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .