В останні роки, у зв’язку з реформою системи загальної середньої освіти, в Україні активно обговорюються питання про співвідношення інновацій і традицій в освіті. З одного боку, необхідність і неминучість взаємозв’язку інновацій і традицій у розвитку педагогіки ні в кого не викликає сумніву. З іншого боку, на практиці, збалансованість цих технологій порушується або в один, або в інший бік. Безсумнівно, інновації й традиції повинні розглядатися як два полюси сфери освіти.
Сьогодні українська шкільна система освіти намагається рухатися геть від традиційної системи навчання, коли учитель дає учням готові знання ,до особистісно-зорієнтованої педагогіки, коли створюються можливості для розкриття потенціалу учня, , формуються його життєві компетентності.
Учасники круглого столу зазначили,
що потрібно, щоб традиційні та інноваційні методи навчання були в постійному
взаємозв’язку й доповнювали один одного. Ці два поняття мають існувати на
одному рівні. У процесі навчання учитель повинен брати до уваги все: аудиторію,
кількість учнів, обладнання, базові знання учнів та їхні вміння, мотивацію
кожного учня.
Коментарі
Дописати коментар