Перейти до основного вмісту

НУШ : як поєднати традиції та інновації

 

В останні роки, у зв’язку з реформою системи загальної середньої освіти, в Україні активно обговорюються питання про співвідношення інновацій і традицій в освіті. З одного боку, необхідність і неминучість взаємозв’язку інновацій і традицій у розвитку педагогіки ні в кого не викликає сумніву. З іншого боку, на практиці, збалансованість цих технологій порушується або в один, або в інший бік. Безсумнівно, інновації й традиції повинні розглядатися як два полюси сфери освіти.

Сьогодні українська шкільна система освіти намагається рухатися геть від традиційної системи навчання, коли учитель дає учням готові знання ,до особистісно-зорієнтованої педагогіки, коли створюються можливості для розкриття потенціалу учня, , формуються  його життєві компетентності.


 Учасники круглого столу «НУШ : як поєднати традиції та інновації» , який відбувся 27 вересня 2023 року мав на меті з’ясувати, які переваги матимуть у майбутньому інноваційні технології, і які традиційні технології навчання можна взяти в НУШ. Соловей Оксана Михайлівна (ТКМЦНОІМ) познайомила  з технологією EDU-SCRUM, новинками – інструментами для створення інтерактивних вправ,особливостями її використання. Педагоги під час обговорення визначили традиційні технології, які варто використовувати в нових умовах навчальної діяльності. Звичайно, критикувати чи, навпаки, спростовувати критику щодо традиційних методів навчання нині є питанням суперечливим. Адже існують традиційні методи навчання, які пройшли перевірку часом і які вчителі ще протягом наступних років у поєднанні з інноваційними методами зможуть застосовувати в практичній діяльності. Це такі технології навчання, як розповідь, пояснення, бесіда, навчальна дискусія, робота з підручником, демонстрація, вправа, лабораторні роботи, практичні і самостійні роботи.


Учасники круглого столу зазначили, що потрібно, щоб традиційні та інноваційні методи навчання були в постійному взаємозв’язку й доповнювали один одного. Ці два поняття мають існувати на одному рівні. У процесі навчання учитель повинен брати до уваги все: аудиторію, кількість учнів, обладнання, базові знання учнів та їхні вміння, мотивацію кожного учня.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .