ШКОЛА МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ
Педагогічна
інтернатура – шлях до вчителя професіонала
Педагогічна інтернатура почала
діяти в Україні з вересня 2022 року. Її місія – адаптація новопризначених
учителів (інтернів), які тільки починають працювати в школі. Супровід інтернів
та підтримку в роботі здійснюють досвідченіші педагоги-наставники.
Такий підхід дозволяє підтримувати ефективність новопризначених
вчителів, полегшити їхній вхід у професію, або ж залучити до роботи в закладах
освіти фахівців з інших спеціальностей.
Питанням організації інтернатури в
ЗЗСО, основним завдання педагогічної
інтернатури була присвячена онлайн- студія «Педагогічна
інтернатура – шлях до вчителя професіонала» (11.10.23), на
якій молоді педагоги познайомилися з основними етапами
інтернатури, обов’язками інтерна , з особливостями складання програми
інтернатури . Керівник школи молодого вчителя Домбровська Галина Михайлівна,
учителька математики ТЗОШ І-ІІІ ст. № 4, звернула увагу учасників на важливість формування загальних та
професійних компетентностей відповідно до Професійного стандарту вчителя ЗЗСО,
розповіла про окремі недоліки педагогічної інтернатури. Соловей Оксана
Михайлівна зазначила, що професійно-педагогічне вдосконалення вчителів
здійснюється через:
-
підвищення рівня психолого-педагогічної культури вчителя
-
створення умов професійного зростання кожного вчителя
-
оволодіння та впровадження ІКТ у навчально-виховний процес
-
систему науково-методичної роботи
-
поширення педагогічного досвіду
-
участь у творчих, фахових конкурсах
Наставництво через партнерство,
взаємодопомогу є ключовим в основі інтернатури і забезпечує професійний
супровід молодих вчителів , які розпочинають роботу в школі.
Коментарі
Дописати коментар