Адаптивність освітнього процесу в умовах воєнного стану через впровадження сучасних освітніх технологій
Зворотній зв'язок в контексті формувального оцінювання. Онлайн сервіси для ефективного зворотнього зв'язку
Як учитель може
дізнатися, чи учні добре засвоїли навчальний матеріал, чи їм подобаються методи
роботи в класах? Запитання “в лоба” працюють не завжди і часом можуть викликати
зворотну реакцію - учні закриваються. Щоб цього не сталося, у нагоді вчителю
можуть стати методики зворотного зв’язку. 21 жовтня 2024 року в ТЗОШ І-ІІІ ст.
№18 був проведений майстер-клас для учителів математики та інформатики :
1.
Віртуальний клас без загроз.
Практичні поради з кібербезпеки (учитель інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 Влос
Ігор Петрович)
2.
2.Ефективний зворотний звʼязок:
методика роботи, оцінювання та аналіз результатів (учителька інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 Волянська Наталія
Михайлівна)
3. Сучасні інструменти для ефективного тестування з використанням штучного інтелекту (учителька інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 Муринська Наталія Ігорівна)
4. Соловей Оксана Михайлівна ( консультант ТКМЦНОІМ) зазначила важливість зворотного зв’язку як індикатора освітнього процесу, разом з учасниками зустрічі обговорили сфери застосування рефлексії:
9 сфер застосування рефлексії (фіксування
стану розвитку). Вони присутні в кожному колективі.
1. Емоційно-чуттєва
(позитивні або негативні емоції: радість, смуток, почуття розчарування, успіх
тощо).
2. Мотиваційна (наскільки
діяльність виявилася особистісно значущою, зовнішні й внутрішні мотиви).
3. Сфера інтересів (які
інтереси з’явилися, на що вони спрямовані, рівень інтересу).
4. Сфера ціннісних орієнтацій
(що стало особистісною цінністю, як збагатився спектр цінностей, у чому
виявилася цінність).
5. Діяльнісна сфера (яку
діяльність ця взаємодія провокує, яку коригує, від якої змушує відмовитися,
наскільки збагачує досвід діяльності).
6. Гностична сфера (що
сталося зі знаннями (чи відбулося їх нарощування, поглиблення, систематизація),
що нового дізналася людина).
7. Сфера свідомості (чи
відбулося усвідомлення своєї діяльності, чи усвідомлює себе суб’єктом
діяльності / взаємодії, як змінилася “Я-концепція” (система уявлень про себе),
самооцінка своєї діяльності).
8. Сфера вмінь (яких вмінь
набула/не набула людина, як змінився рівень умінь).
Коментарі
Дописати коментар