Формування сучасного медіасередовища на уроках фізико-математичного спрямування сприяє формуванню ключових компетентностей школяра, оскільки включає: створення груп у класі, он-лайн-спілкування, використання інноваційних технологій навчання та відеосупровід навчального процесу. Важливо приділяти увагу природничо-науковій компетентності, адже саме вона забезпечує розвиток надпредметних компетентностей, має високий ступінь узагальнень , має міжпредметний характер, пов’язана з кількома галузями. На методичному тренінгу «Формування ключових компетентностей учнів на уроках фізико-математичного спрямування в контексті дистанційного навчання» учителі мали можливість визначити переваги технології «перевернутого навчання» в умовах дистанційного навчання. Ефективним є організація діяльності з використанням програмних засобів для планування та структурування роботи, програмних засобів, які сприяють формуванню логічного, алгоритмічного та системного мислення. Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) продемонструвала нові застосунки для створення інфографіки, онлайн-презентацій (SWAY), інструменту для формувального оцінювання FORMATIVE. Учасники в онлайн-режимі працювали з даними сервісами і відзначили їх ефективність у використанні.
Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1. Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь. 2. Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20% більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3. Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику? 4. У кожній клітинці дошки 4 ...
Коментарі
Дописати коментар