Позакласна робота з предметів математичного циклу складає невід’ємну частину навчально-виховного процесу навчання, складного процесу впливу на свідомість та поведінку школярів, поглиблення та розширення їхніх знань та умінь. Має також важливе виховне значення. Особливо велика цінність позакласної роботи у вихованні моральних якостей дитини: волі, наполегливості в подоланні труднощів, доведенні до кінця розпочатої роботи, критичного ставлення до себе. В позаурочний час діти не лише краще пізнають навколишній світ, а й розвивають мислення, вчаться аналізувати, порівнювати і зіставляти, узагальнювати, конкретизувати, абстрагувати від часткового, робити умовиводи. Звісно, вчитель на уроці не може охопити розвиток цих вмінь у всіх дітей, він не встигає також і виховувати всіх учнів в правильному напрямку на класних заняттях. А коли дитина, за своїм власним бажанням, відвідуватиме математичні позакласні заходи, то вона й на уроках буде більш зацікавлено ставитись до навчального матеріалу, вона краще розумітиме й засвоюватиме його. Відповідно й покращаться її результати навчання з інших предметів.
Саме цим питанням був присвячений методичний міст «Сучасні форми позакласної роботи», на якому Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) ознайомила з новим форматом проведення позакласних заходів: інтернет-олімпіадами, онлайн-вікторинами, віртуальними екскурсіями, онлайн-дискурсами, QR-квестами; відзначила особливості командної форми роботи EDU-SCRUM як важливого мотиватора навчальної діяльності.
Учитель математики ТЗОШ І-ІІІ № 14 ст. Серкіз Л.О. розповіла про організацію та проведення тижня математики у своєму навчальному закладі, використання платформ дистанційного навчання для проведення заходів у нових умовах. Учасники виявили великий інтерес до запропонованих форм роботи та відзначили їх ефективність та новизну.
Коментарі
Дописати коментар