Перейти до основного вмісту

Публікації

З ДНЕМ ЗНАНЬ!!!!

 
Останні дописи

Методичні рекомендації щодо викладання математики у 2021-2022 навчальному році

  Планування й реалізація освітнього процесу з математики у ЗЗСО у 2021–2022 навчальному році визначаються типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня, затвердженою   наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 №408, зокрема рекомендовані форми організації освітнього процесу та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти, загальний обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін.   Саме цим важливим питанням організації навчального процесу була присвячена інструктивно-методична нарада   20 серпня 2021 року «Використання сучасного навчально-методичного забезпечення в процесі викладання математики в 2021-2022 н.р.».   Соловей О.М.(ТКМЦНОІМ)   ознайомила учасників з нормативим забезпеченням ЗЗСО, навчальними програмами з математики , представила перелік підручників та посібників, які педагоги можуть використати у своїй професійній діяльності, звер

Про організоване завершення 2020-2021 навчального року

  М Е Т О Д И Ч Н І    Р Е К О М Е Н Д А Ц І Ї   Згідно із  Законом України «Про повну загальну середню освіту» , навчальний рік у школах завершується не пізніше 1 липня. Водночас структуру і тривалість навчальних року, тижня, дня, а також занять, відпочинку між ними, форми організації освітнього процесу визначає педагогічна рада. Освітній процес у закладах загальної середньої освіти організовують у межах навчального року, що розпочинається у День знань — 1 вересня, триває не менше 175 навчальних днів і закінчується не пізніше 1 липня наступного року. Структуру і тривалість навчального року визначає  педагогічна рада  закладу освіти ( ч. 3‑4 ст. 10 Закону «Про повну загальну середню освіту»  від 16.01.2020 № 463-IX). Вихідні дні та державні свята — це не навчальні дні, тож їх  не враховують  під час формування структури навчального року. У 2020/2021 навчальному році вивчення математики у закладах загальної середньої освіти здійснювалось за програмами: 5 - 9 класи закладів з

Дорогі друзі!

  Дорогі друзі! Нехай світле свято Великодня принесе в кожну домівку щастя і радість, наповнить помисли - добром, а серце - любов ’ ю! Нехай передзвін великодніх дзвонів принесе кожному лише благі вісті, подарує надію , віру   та додасть сил долати труднощі. Здоров ’ я і миру всім! ХРИСТОС ВОСКРЕС!

РІК МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ЧАС НОВИХ ВИКЛИКІВ-ЧАС НОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ

            Останні 5 років показали, що в Україні поглиблюється проблема  з доступом до якісної математичної освіти. Ми радіємо чудовим результатам школярів в олімпіадах, конкурсах, чемпіонатах, але більшість дітей втрачають мотивацію до навчання. Це показали результати дослідження РISA- однієї з міжнародно-визнаних інструментів для оцінювання компетентностей. Саме пріоритетним напрямкам математичної освіти в Україні була присвячена онлайн-студія  «Рік математичної освіти в Україні- час нових викликів-час нових можливостей». Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) виділила ключові підходи до якісної математичної освіти: компетентісний , діяльнісний, практичну та прикладну спрямованість навчання, цілісність. Учитель математики ТНВК ШЛ № 6 ім. Н.Яремчука Кулешко В.І. розповів про сучасні можливості зацікавити учнів у вивченні математики через залучення до олімпіади з лінгвістики , конкурсу з геометричного конструювання « ГеКон» (створення креслень за допомогою комп’ютера у програмі geogebra на основі