Особливості оцінювання в другому циклі базової освіти
Базова середня освіта має такі
цикли, як адаптаційний (5—6 класи) та базового предметного навчання (7—9
класи), що дають змогу враховувати вікові та індивідуальні особливості розвитку
і потреби учнів, а також забезпечити просування індивідуальними освітніми
траєкторіями. Вимоги до обов’язкових результатів визначено на основі
компетентнісного підходу.
Профмайстерка «Особливості оцінювання в другому циклі
базової середньої школи» для учителів математики та фізики відбулась 27 березня
2025 року на базі ТСШ І-ІІІ ст. №3 з поглибленим вивчення іноземних мов. Спікерами заходу були Соловей Оксана
Михайлівна, консультант ТКМЦНОІМ та Орлова Наталія Василівна, учителька фізики ТСШ
І-ІІІ ст. №3 з поглибленим вивчення іноземних мов . Учасники розглянули та
обговорили нові нормативні документи щодо особливостей оцінювання в другому
циклі базового предметного навчання, зокрема Лист МОН №
1/4895-25 від14.03.25 року, сформулювали
уміння, які оцінюємо за кожною з ГЗРН в
математичній та природничій освітніх галузях, моделювали та прогнозували процес оцінювання ГЗРН під час проведення
навчальних занять та підсумкових робіт,
укомплектовували зразки підсумкових робіт певними типами завдань.
Зазначили, що важливо встановити механізми коригування семестрового балу за ГЗРН,
планувати оцінювання ГЗРН, приділяти увагу формувальному оцінюванню. Адже
якість оцінки залежить якості оцінювання.
Коментарі
Дописати коментар