Магія математики: від мотивації до критичного мислення
На сьогодні ті завдання, які ставить реформа Нова українська школа для
математичної освітньої галузі можна
реалізувати у тісній спвпраці учителів початкових класів та учителів математики
середньої та старшої школи. Систему роботи над проблемними завданнями.
математичними задачами, як правило вибудовуємо
на уроках математики в початковій школі. такаж система має продовжватись
та поглиблюватись у всіх наступних класах.
Інтеграційна платформа «Магія математики: від мотивації до критичного
мислення» відбулась 11 березня 2025 році в онлайн форматі . Гордіюк Надія
Мирославівна та Соловей Оксана Михайлівна, консультанти ТКМЦНОІМ запропонували
учасникам зустрічі цікаві методики сюжетних задач, «ага-ефектів», ігрифікації
для мотивації учнів до вивчення математики, запропонували ситуативні завдання
та рекомендації щодо формування критичного мислення учнів молодших , середніх та старших класів. Домбровська
Галина Михайлівна, учителька математики ТЗОШ І-ІІІ ст. №4 розповіла про цікаві
інструменти мотивації учнів 1-4 класів та 5-11 класів «Як зробити математику
простою та доступною».
Учасники інтеграційної платформи зазначили, що доцільно на уроках
математики:
• виділяти час та забезпечити
можливості для застосування критичного мислення;
• дозволяти учням вільно
розмірковувати;
• приймати різноманітні ідеї і
думки;
• сприяти активному залученню
учнів до процесу навчання;
• забезпечити для учнів
середовище, вільне від негативної оцінки;
• підтримувати віру у кожного
учня, в його здатність породжувати критичні судження;
• цінувати критичні міркування
учнів.
Коментарі
Дописати коментар