Перейти до основного вмісту

Інтеграційна платформа

 Магія математики: від мотивації до критичного мислення

На сьогодні ті завдання, які ставить реформа Нова українська школа для математичної освітньої галузі  можна реалізувати у тісній спвпраці учителів початкових класів та учителів математики середньої та старшої школи. Систему роботи над проблемними завданнями. математичними задачами, як правило вибудовуємо  на уроках математики в початковій школі. такаж система має продовжватись та поглиблюватись у всіх наступних класах.

Інтеграційна платформа «Магія математики: від мотивації до критичного мислення» відбулась 11 березня 2025 році в онлайн форматі . Гордіюк Надія Мирославівна та Соловей Оксана Михайлівна, консультанти ТКМЦНОІМ запропонували учасникам зустрічі цікаві методики сюжетних задач, «ага-ефектів», ігрифікації для мотивації учнів до вивчення математики, запропонували ситуативні завдання та рекомендації щодо формування критичного мислення учнів молодших  , середніх та старших класів. Домбровська Галина Михайлівна, учителька математики ТЗОШ І-ІІІ ст. №4 розповіла про цікаві інструменти мотивації учнів 1-4 класів та 5-11 класів «Як зробити математику простою та доступною».

Учасники інтеграційної платформи зазначили, що доцільно на уроках математики:

      виділяти час та забезпечити можливості для застосування критичного мислення;

      дозволяти учням вільно розмірковувати;

      приймати різноманітні ідеї і думки;

      сприяти активному залученню учнів до процесу навчання;

      забезпечити для учнів середовище, вільне від негативної оцінки;

      підтримувати віру у кожного учня, в його здатність породжувати критичні судження;

      цінувати критичні міркування учнів.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 ...

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .