Формування мотиваційної діяльності здобувачів освіти на уроках математики Мотивація до навчання – одна з головних умов успішного опанування навчальних дисциплін та подальшого застосування набутих компетентностей, зокрема, практичної математичної компетентності у майбутній професійній діяльності. Існує кілька теорій мотивації навчальної діяльності, але для вчителя основним завданням є створення на уроці такого середовища, в якому в учнів було б відчуття внутрішньої потреби навчатись . Практична студія «Формування мотиваційної діяльності здобувачів освіти на уроках математики» зібрала молодих педагогів 17 жовтня 2024 року в ТЗОШ І-ІІІ ст № 4. Учителька математики Домбровська Галина Михайлівна розповіла про систему пізнавальних мотивів як сукупність усіх спонукань до знань, допитливості, пізнавальної потреби, навчальної діяльності, зацікавленості у науковому пізнанні та пошуку істини, відіграє значну рол...