Перейти до основного вмісту

Публікації

З РІЗДВОМ ХРИСТОВИМ!!!

 
Останні дописи

Сертифікація -2025: основні аспекти. Математична освітня галузь

             Український центр оцінювання якості освіти повідомив про початок Сертифікації – 2025. В зв’язку з цим 09.12 2024 р. відбулась онлайн-інструктивно-методична нарада для керівників фахових підрозділів та учителів математики. Соловей Оксана Михайлівна (ТКМЦНОІМ) ознайомила учасників з Положенням про сертифікацію педагогічних працівників , термінами реєстрації та етапами сертифікації, структурою тестових завдань. Учасникам було цікаво поспілкуватись із сертифікованим педагогом Сертифікації 2024, Вербицькою Софією Олегівною, учителькою математики ТСШ І-ІІІ ст. №3 з поглибленим вивченням іноземних мов, яка розповіла про підготовку до кожного етапу сертифікації,   особливості проходження, враження від спілкування з експертами, підготовку до інтерв’ю та представлення власного педагогічного досвіду. Традиційно тестування фахових знань та вмінь проведуть для вчителів: •         початкових кла...

Школа нової генерації НУШ

  Сучасний урок алгебри та геометрії  в НУШ (7 клас)           З 2024/2025 навчального року стартував новий етап реформи НУШ, який передбачає впровадження циклу базового навчання у 7-х класах закладів загальної середньої освіти. Планування освітнього процесу – це неймовірно цікава та творча робота вчителя. Зокрема, планування та проведення сучасного навчального заняття, яке має відповідати всім вимогам для реалізації концептів НУШ. На базі ТЗОШ І-ІІІ ст. №11 відбувся майстер-клас «Сучасний урок алгебри та геометрії в НУШ (7 клас)» для підвищення методичної та інформаційно-комунікаційної компетентностей педагогів у проведенні навчальних занять в циклі базового навчання у 7-х класах. Учасники працювали в групах, разом із спікером заходу Соловей Оксаною Михайлівною (ТКМЦНОІМ) обговорили нормативні документи та визначили критерії сучасного уроку математики: Педагоги розглянули , як оцінюється урок в системі НУШ за «Абеткою директора». Використання сучасних...

ПрофМайстерка для учителів математики та фізики

 Практична складова в контексті інтеграції  предметів фізико-математичного циклу До впровадження Державного стандарту профільної освіти відбуватиметься підготовка до реформи: затвердження типової освітньої програми й модельних навчальних програм різних інтегрованих курсів і навчальних предметів, пілотування, зміна мережі закладів освіти, зокрема створення  академічних ліцеїв. Уже з 2025 року розпочнеться пілотування стандарту. Тому сьогодні важливо обговорювати та впроваджувати систему допрофільної підготовки в ЗЗСО.      ПрофМайстерка 04. «Практична складова в контексті інтеграції предметів фізико-математичного профілю» зібрала учителів математики та фізики в ТЗОШ І-ІІІ ст. №16 ім. В. Левицького. Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦНОІМ) зазначила , що в допрофільній підготовці важливим є реалізація інтгративної та практико-орієнтованої складової в освітньому процесі. Зокрема впровадження елементів практичних, лабораторних робіт на інтегрованих ...

Адаптивність освітнього процесу в умовах воєнного стану через впровадження сучасних освітніх технологій

  Зворотній зв'язок в контексті формувального оцінювання. Онлайн сервіси для ефективного зворотнього зв'язку         Як учитель може дізнатися, чи учні добре засвоїли навчальний матеріал, чи їм подобаються методи роботи в класах? Запитання “в лоба” працюють не завжди і часом можуть викликати зворотну реакцію - учні закриваються. Щоб цього не сталося, у нагоді вчителю можуть стати методики зворотного зв’язку. 21 жовтня 2024 року в ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 був проведений майстер-клас для учителів математики та інформатики : 1.           Віртуальний клас без загроз. Практичні поради з кібербезпеки (учитель інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 Влос Ігор Петрович) 2.           2.Ефективний зворотний звʼязок: методика роботи, оцінювання та аналіз результатів      (учителька інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 Волянська Наталія Михайлівна) 3.   ...

ШКОЛА МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

  Формування мотиваційної діяльності   здобувачів освіти на уроках математики      Мотивація до навчання – одна з головних умов успішного опанування навчальних дисциплін та подальшого застосування набутих компетентностей, зокрема, практичної математичної компетентності у майбутній професійній діяльності. Існує кілька теорій мотивації навчальної діяльності, але для вчителя основним завданням є створення на уроці такого середовища, в якому в учнів було б відчуття внутрішньої потреби навчатись .         Практична студія «Формування мотиваційної діяльності здобувачів освіти на уроках математики» зібрала молодих педагогів 17 жовтня 2024 року в ТЗОШ І-ІІІ ст № 4. Учителька математики Домбровська Галина Михайлівна розповіла про систему пізнавальних мотивів як сукупність усіх спонукань до знань, допитливості, пізнавальної потреби, навчальної діяльності, зацікавленості у науковому пізнанні та пошуку істини, відіграє значну рол...