Перейти до основного вмісту

Самоаналіз професійної діяльності педагога як засіб професійного росту

 НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

Самоаналіз професійної діяльності педагога як засіб професійного росту

        Аналіз власної діяльності як процес осмислення педагогічного досвіду є найважливішим і своєрідним інструментом подолання існуючих в роботі труднощів, стимулом самовдосконалення. Тому розвиток здатності вчителя до самоаналізу є основною умовою для визначення кращих аспектів своєї професійної діяльності і труднощів.

      Процес усвідомлення вчителем самого себе як професіонала базується на самопізнанні і здійснюються шляхом самоконтролю, самодіагностики, осмислення труднощів і самооцінки. Розкриття сутнісної характеристики самоаналізу, представленої як переосмислення вчителем змісту професійної діяльності дозволяє визначити методологічні аспекти психологічних, технологічних та особистісних процесів. Для підвищення рівня професійної компетентності педагогів у здійсненні самоаналізу своєї педагогічної діяльності був проведений  28 січня 2021 року вебінар  «Самоаналіз професійної діяльності педагога як засіб професійного росту», на якому вчителі ознайомились  діагностуванням рівня професійної компетентності.


      
Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ)  виділила основні структурні елементи педагогічної компетентності, які підлягають вивченню, аналізу та контролю, а саме: теоретичні педагогічні знання, практичні вміння, особисті якості педагога; представила орієнтовні схеми самоаналізу педагогічної діяльності. Учасники обговорили роль методичного функціоналу, діагностичних карт, опитувальників для визначення стратегії  самоосвітньої діяльності. Доступ до зразків анкет, об’
ємної інформації учасники здійснювали через використання QR-кодів.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .