Перейти до основного вмісту

Нова Українська школа 2022-2023: досвід і перспективи

 

         Із 1 вересня 2022 року вчителі 5-х класів прийняли естафету впровадження реформи НУШ. Це означає, що  педагоги  крок за кроком впроваджують зміни в освітньому процесі та  нові  підходи  до навчання.

        Навчання у 5 класі передбачає впровадження інноваційних підходів до структури та змісту навчання. Нормативними документами встановлено чіткі орієнтири, за якими учні розбудовують власні компетентності: здобувають знання, розвивають вміння та формують ставлення. До того ж типовий навчальний план стає варіативним – учителі самі обиратимуть предмети та інтегровані курси з урахуванням побажань учнів. Самі ж педагоги отримують повну академічну свободу.  

      Питанням організації навчальної діяльності в умовах воєнного стану, контрольно-оцінювальної діяльності, основним аспектам формувального оцінювання був присвячений семінар для учителів математики « Нова Українська школа 2022-2023: досвід та перспективи» (19 вересня 2022 року).       Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ)  запропонувала зразки діагностичних робіт , моделі оцінювання за основними групами умінь, продемонтструвала напрацювання педагогів пілотних ЗЗСО,  звернула увагу на системність проведення формувального оцінювання, ведення журналу спостережень за індивідуальними поступом учнів.  Досвідом впровадження компетентісної складової в навчальну діяльність, авторськими напрацюваннями поділилась Ензельт О.П., заступник директора ТУГ імені Івана Франка. Педагоги мали можливість познайомитися з розробками уроків та навчально-методичним матеріалом (вид. «Підручники і посібники»). Цікавою для учасників була  структура сучасного уроку НУШ, де використовувались притчі , кросворди, хештеги, альбоми творчості, картки самооцінювання, відстеження емоційного поля кожного учня.


       Учасникам надано скарбничку онлайн-інструментів для складання інтерактивних кросвордів, хмарки слів, пазлів, а також  методичні рекомендації:

- систему діагностувальних і контрольних робіт, у тому числі для перевірки рівня сформованості умінь певної групи загальних результатів,

визначених у свідоцтві досягнень, учитель планує і розробляє самостійно під час календарно-тематичного планування, керуючись Державним стандартом, освітньою і навчальною програмами та відповідно до кількості годин, передбачених навчальним планом на вивчення предмета/інтегрованого курсу.

-         семестрове оцінювання (загальна оцінка) проводиться за результатами тематичного оцінювання та контролю груп загальних результатів, які визнач



ені в Державному стандарті базової середньої освіти (Постанова КМУ № 898 від 30.09.2020 р.),  у Свідоцтві досягнень учня/учениці (Наказ МОН № 289 від 01 квітня 2022 р., додаток 1)
:

1.     Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

2.     Розв'язує математичні задачі

3.     Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .