Перейти до основного вмісту

ІНТЕРАКТИВНА ШКОЛА СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

                             Цьогоріч учні, що вчаться за реформою “Нової української школи” перейшли в 6 класи, пілотні 7 класи. У педагогів уже  є досвід організації навчальної діяльності в 5 класах. Варто обговорити, який стан реформи НУШ на сьогодні, що вдолося учителям реалізувати, з якими труднощами доводиться стикатися. Семінар « НУШ- досвід та перспективи» (13.09.23) зібрав на методичний майданчик учителів математики та інформатики. Учасники розглянули питання:

              Нова українська школа сьогодні: змінюватися не варто зупинятися.

              Діяльнісний підхід- більше, ніж гра

Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦН) зазначила, що дуже важливо в ЗЗСО формувати нове освітнє середовище як середовище інтегрованого навчання, ознайомила з принципами цифрової дидактики :

-       домінування процесу навчання

-       успішність навчання

-       навчання в співпраці та взаємодії

-       полімодальність

-       включне оцінювання

Учасники зазначили важливість та ефективність впровадження технологій діяльнісного підходу, STEM-методів навчання,  системне використання  технік формувального оцінювання. Для  використання у роботі педагогам була запропонована добірка матеріалів видавництва « Підручники та посібники»: робочі зошити для інформатики, збірники діагностичних робіт з математики, набори для проведення формувального оцінювання. Не зважаючи на труднощі впровадження реформи, пов’язані з матеріально-технічним забезпеченням, наповнюваністю класів, освітніми втратами, учителі зазначили:

«Потрібно змінюватися, не варто зупинятися» задля майбутнього наших дітей.

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .