Перейти до основного вмісту

Майстерня інноваційних знахідок

      Усі звикли до того, що потрібно розвивати пам’ять, увагу, інтелект та   вдосконалювати своє тіло. Але чомусь при цьому мало хто звертає увагу на сам мозок, від якого розвиток усього цього в більшості випадків і залежить.

    «Нейробіка» - методика тренування для головного мозку, її придумали американці – нейробіолог Лоренс Кац і письменник Меннінг Рубін. Включає  прості і дуже забавні вправи для мозку, які допоможуть зберегти ясність розуму і ,навіть, розвинути  чудові здібності. Темі  впровадження даної методики у навчальну діяльність, зокрема на уроках математики, інформатики та фізики був присвячений практичний семінар «Нейробіка та практика ефективного засвоєння» (06 грудня 2023) , консультант ТКМЦНОМ Соловей Оксана Михайлівна зазначила, що труднощі навчальної діяльності школярів пов’язані із слабкою мотивацією, увагою, пам’яттю , з невмінням вибудовувати логічні ланцюжки в опрацьовуваному матеріалі, відсутністю навичок мнемотехніки, тому варто звернути увагу на досить ефективне методику «Нейробіку». Учасники мали змогу познайомитись з методами мнемотехніки, розвитку асоціативної памяті, вправами для гімнастики мозку. У методичних рекомендаціях зазначили:

      На кожному навчальному занятті доцільно запитати учнів які питання розглядали на попередньому уроці, які вправи розвязували

      При вивченні формул, графіків доцільно запропонувати учням  одразу їх відтворити; пропонувати придумувати способи запамятовування

      Пропонувати усний рахунок, використання прийомів швидкого обчислення

      Доцільно змінювати традиційні зображення рисунків (в геометрії) та позначення

      Пропонувати учням віднайти різні способи розвязання завдань

      Використовувати методи мнемотехніки на різних етапах навчального заняття

      Пропонувати завдання на уважність, порівняння, логічні ланцюжки

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .