Перейти до основного вмісту

ІНТЕРАКИВНА ШКОЛА СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

 Основною структурною одиницею дистанційного навчання є

 дистанційний урок.

        У плануванні та підготовці  дистанційного уроку  вчитель може застосовувати такий інструментарій:

 1. Google документи, презентації, таблиці, малюнки тощо: учителі разом з учнями можуть створювати і спільно використовувати документи, презентації, електронні таблиці, а також залишати коментарі.

2. Програма для створення скріншотів, записів відео дозволяє вчителям робити скріншоти у вигляді зображень, редагувати їх і обмінюватися, записувати відеоуроки.

3. Сервіси для створення хмари слів, інтерактивних вправ, ребусів, інфографіки, кросвордів урізноманітнять завдання до уроків.

 4. Віртуальні дошки дозволяють зібрати в одному місці різноманітні ресурси до уроку та надати можливість учням залишати свої відповіді, посилання на виконані завдання.

     У проведенні уроку вчитель може застосовувати такий інструментарій:

1. Google документи, презентації, таблиці, малюнки: для організації спільної роботи, обговорення певної теми.

2. Сервіси проведення відеоконференцій, вебінарів для відеоуроків.

 3. Віртуальні дошки для доступу до матеріалів уроку та забезпечення зворотного зв’язку.

4. Google Форми, онлайн-тести, опитування в групах/месенджері для забезпечення зворотного зв’язку та проведення контролю.

      Саме питанню підготовки, проведення дистанційного уроку був присвячений вебінар «Сучасний дистанційний урок». Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) ознайомила учасників з методологічною основою та технологіями дистанційного навчання, чудовий майстер-клас провела вчитель інформатики ТУГ ім. І.Франка Мельничук І.В., яка продемонструвала нові інструменти дистанційного навчання та їх переваги у процесі змішаного навчання. Педагоги мали можливість переглянути фрагменти дистанційного уроку з інформатики, побачити , як здійснюється комунікація та зворотній зв’язок.

Рекомендації щодо підготовки та проведення дистанційного уроку:

1.     Організація дистанційного навчання повинна підпорядковуватись методологічним основам проведення уроку, для якого тема, мета та зміст, структура взаємопов’язані.

2.      Необхідно встановити чіткий графік спілкування в режимі онлайн та дотримуватись його.

3.     Важливо активно мотивувати учнів, створювати атмосферу позитивного психологічного контролю.

4.     Необхідно робити висновки після кожного етапу уроку, виконаної вправи, вказувати на сформовані компетентності.

5.     Доцільно надати покликання для перегляду матеріалів уроку, в яких розміщені зразки розв’язування вправ, задач та опорні конспекти.


     

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .