Перейти до основного вмісту

Інтерактивна школа сучасного вчителя

 Математика – це просто

      В умовах онлайн-навчання  вчитель не лише має володіти інструментами дистанційного навчання, але активно впроваджувати предметну складову так, щоб навчання математики було для учнів доступним, зрозумілим і простим.

      Онлайн-студія «Математика-це просто» (28.04.22) мала на меті підвищити методичну та предметну компетентності педагогів при викладанні математики. Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) виділила основні шляхи, які можуть зробити навчання математики цікавим, доступним, простим:

-         схеми, символи, опорні таблиці

-         закономірності, аналогії, порівняння

-         групування

-         алгоритмізація

-         цікаві способи розвязання

-         візуалізація

-         сучасні ІКТ інструменти

          Учасники онлайн-студії розглянули розвязування задач на суміші та сплави за єдиною схемою І+ІІ=ІІІ, додавання дробів з різними знаменниками  методом Метелика, розв’язування задач на змішування, геометричних задач за рисунками «одним блоком»; ознайомились із сайтом «Математика – це просто».

Мета уроків математики – не просто розв'язувати абстрактні приклади із підручника. Найцінніше – сформувати досвід, який допоможе застосовувати математичні знання у повсякденні: розуміти принцип формування рахунків за комунальні послуги, порівнювати витрати та доходи; розраховувати суму відсотка банківського кредиту, тощо. Завдання вчителя – навчити учня  прокласти місток абстрактною математикою та життям, шукати математичні закономірності, аналізувати, застосовувати.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .