Перейти до основного вмісту

МЕНЕДЖМЕНТ ІННОВАЦІЙ

 Інноваційна компетентність — це ключова компетентність педагога, яка дозволяє розв’язувати проблеми вдосконалення змісту й методів професійної діяльності, підвищувати якість результатів шляхом формування нової світоглядної позиції та застосування ефективних технологій трансформації інформації. Інноваційний менеджмент в освіті можна віднести до процесів, що динамічно розвиваються, потребують активного впровадження в умовах сучасних змін. Інноваційною діяльністю займається багато творчих педагогів, серед яких умовно можна виокремити три групи:  1) педагоги-винахідники, які приходять до нового в результаті власних пошуків; 2) педагоги-модернізатори, що вдосконалюють і по-новому використовують елементи створених систем задля запланованого позитивного результату; 3) педагоги-майстри, які швидко сприймають і досконало використовують як традиційні, так і нові підходи та методи. Панорама «Менеджмент інновацій» (25.04.2023) для вчителів фізико-математичного циклу мала на меті представити учасникам основні принципи та етапи моделювання інноваційної діяльності,  етапи впровадженні інноваційних технологій. Соловей Оксана Михайлівна (ТКМЦНОІМ) виокремила інноваційні технології, які вчителі апробували та відзначили їх ефективність: змішане навчання, проектні технології, науково-дослідницька діяльність, сторітелінг, білінгвальне навчання, метод хвильового занурення. Крім того учасники обговорили  основні блокіратори впровадження інноваційних технологій та умови їх подолання. Зацікавила вчителів інформація про використання штучного інтелекту на уроках. Штучний інтелект – це інновація майбутнього.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .