Перейти до основного вмісту

Профільне навчання: концептуальні підходи, шляхи реалізації

 Школа нової генерації НУШ

Профільне навчання: концептуальні підходи, шляхи реалізації

Впровадження концепції Нової української школи передбачає трансформацію вітчизняної системи повної загальної середньої освіти на нових концептуальних засадах для всіх її рівнів, у тому числі й на рівні профільної середньої освіти. Стратегічна функція завершального етапу здобуття середньої освіти полягає в наданні можливості здобувачам освіти задовольнити свої освітні потреби залежно від подальших життєвих планів — продовження навчання чи здобуття професії.

Тому профільна середня освіта повинна ґрунтуватися на засадах глибокої індивідуалізації та диференціації навчання, урахуванні потреб і інтересів учнів, їхніх здібностей і життєвих намірів самореалізації.

У змісті освіти пропонується виокремити два складники: 1) ядро загальноосвітньої підготовки, обов’язкове для всіх, хто здобуває повну загальну середню освіту; 2) зміст, який залежно від спрямування забезпечує поглиблене оволодіння профільно -орієнтованими знаннями, компетентностями, способами діяльності тощо.Зараз проходить етап підготовки до навчання в профільній школі НУШ, тому під час вебінару «Профільне навчання: концептуальні підходи, шляхи реалізації» (25.10.23) були розглянуті питання:

1. Профільне навчання як інноваційна модель розвитку освіти.

2. Допрофільна підготовка як процес усвідомленого вибору учнем профілю у старших класах.

3. Профільне навчання: проблеми та ефективність організації.

Учасники розглянули структуру нової школи, зокрема -рівень Профільної середньої школи, її цикли, здійснили короткий огляд нормативних документів. Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦНОІМ) розповіла про моделі профільної середньої освіти, спрямування, які можуть обрати старшокласники. Зазначила , які основні кроки мають зробити ЗЗСО в сприянні профільного самовизначення здобувачів освіти. Організація допрофільної підготовки забезпечить ефективне профільне навчання. Педагогам було цікаво переглянути результати зустрічі «Педагоги майбутнього» із старшокласниками Львівських навчальних ЗЗСО (22-23 червня 2023) , на якій учні висловили свої пропозиції у питаннях оцінювання,  створення освітнього середовища, навчальних програм, учнівського самоврядування. 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .