Перейти до основного вмісту

Публікації

Інтерактивна школа сучасного вчителя

  Формування сучасного медіасередовища  на уроках фізико-математичного спрямування сприяє формуванню ключових компетентностей школяра,  оскільки включає: створення груп  у класі, он-лайн-спілкування, використання інноваційних технологій навчання та відеосупровід  навчального процесу. Важливо приділяти увагу природничо-науковій компетентності,  адже саме вона забезпечує розвиток надпредметних  компетентностей, має високий ступінь узагальнень , має міжпредметний характер, пов ’ язана з кількома галузями. На методичному тренінгу «Формування ключових компетентностей учнів на уроках фізико-математичного спрямування в контексті дистанційного навчання» учителі мали можливість визначити переваги технології «перевернутого навчання» в умовах дистанційного навчання. Ефективним є організація діяльності з використанням програмних засобів для планування та структурування роботи, програмних засобів, які сприяють формуванню логічного, алгоритмічного та системного мислення. Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) прод
Останні публікації

ІІ етап Всеукраїнського конкурсу «Учитель року -2021»

  13 та 14 лютого 2021 року в ТОКІППО відбулись фінальні випробування ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу « Учитель року – 2021».     В номінації «Математика» учасниками змагань були: Андрощук Альона Іванівна , учитель математики Лановецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.№2, Бучок Олена Сергіївна , вчитель математики Комунального закладу НВК «Лозівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. –дошкільний заклад» Байковецької сільської ради Тернопільського району, Кравчук Олеся Олександрівна , учитель математики Шумського ліцею, Різник Наталія Степанівна , вчитель математики загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с.Олієва Зборівського району, Штокало Марія Леонідівна , вчитель математики, заступник директора з навчально-виховної роботи ТСШ І-ІІІ ст. №3 з поглибленим вивченням іноземних мов.      Конкурсними випробуваннями фіналу були : методичний практикум та моделювання уроку.       Методичний практикум містив завдання з теми «Квадратні рівняння та рівняння, що зводяться до квадратних як мо

ШКОЛА НОВОЇ ГЕНЕРАЦІІЇ НУШ

  Сьогодні в освітньому середовищі активно обговорюють ефективність змішаного навчання – навчання онлайн та офлайн, коли учень самостійно опрацьовує матеріали в зручному для нього темпі , а потім переходить до роботи в «аудиторії» з вчителями та однолітками. Як здійснювати оцінювання при такій організації навчальної діяльності в ЗЗСО? Саме цьому важливому питанню була присвячена педагогічна лабораторія   «Оцінювання в умовах змішаного навчання», яка відбулась 11 лютого 2021 р. для вчителів фізики, математики та інформатики. Учасники підвищили рівень професійної компетентності у використанні інструментів оцінювання, здійснили аналіз ефективності інструментів формувального оцінювання для підвищення мотивації навчальної діяльності школярів. Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) надала рекомендації щодо застосунків дистанційного навчання для оцінювання, доцільності поєднання критеріального та формувального оцінювання,   корегування процесу навчання через   індивідуальне інструктування.

ІНТЕРАКИВНА ШКОЛА СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

  Основною структурною одиницею дистанційного навчання є   дистанційний урок.         У плануванні та підготовці   дистанційного уроку   вчитель може застосовувати такий інструментарій:   1. Google документи, презентації, таблиці, малюнки тощо: учителі разом з учнями можуть створювати і спільно використовувати документи, презентації, електронні таблиці, а також залишати коментарі. 2. Програма для створення скріншотів, записів відео дозволяє вчителям робити скріншоти у вигляді зображень, редагувати їх і обмінюватися, записувати відеоуроки. 3. Сервіси для створення хмари слів, інтерактивних вправ, ребусів, інфографіки, кросвордів урізноманітнять завдання до уроків.   4. Віртуальні дошки дозволяють зібрати в одному місці різноманітні ресурси до уроку та надати можливість учням залишати свої відповіді, посилання на виконані завдання.      У проведенні уроку вчитель може застосовувати такий інструментарій: 1. Google документи, презентації, таблиці, малюнки: для організації с

Самоаналіз професійної діяльності педагога як засіб професійного росту

  НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА Самоаналіз професійної діяльності педагога як засіб професійного росту         Аналіз власної діяльності як  процес   осмислення педагогічного досвіду є найважливішим і своєрідним інструментом подолання існуючих в роботі труднощів, стимулом самовдосконалення. Тому  розвиток   здатності вчителя до самоаналізу є основною умовою для визначення кращих аспектів своєї професійної діяльності і труднощів.       Процес усвідомлення вчителем самого себе як професіонала базується на самопізнанні і здійснюються шляхом самоконтролю, самодіагностики, осмислення труднощів і самооцінки. Розкриття сутнісної характеристики самоаналізу, представленої як переосмислення вчителем змісту професійної діяльності дозволяє визначити методологічні аспекти  психологічних , технологічних та  особистісних   процесів. Для підвищення рівня професійної компетентності педагогів у здійсненні самоаналізу своєї педагогічної діяльності був проведений   28 січня 2021 року вебінар   « Самоаналіз

Інтерактивна школа сучасного вчителя

  Диджиталізація освіти - головний тренд розвитку освітніх систем прогресивних країн світу, що охоплює всі рівні — від початкової освіти до магістрів та докторів наук.    У нашій країні в освітньому середовищі застосовуються :     - електронні підручники,     - інтерактивні дошки,     - у школах впроваджується       електронний     документообіг.     - дистанційне навчання на платформах Трансформується суспільство - трансформується освіта. Диджиталізація - це інструмент для управління навчальним процесом, орієнтований на внутрішнє використання .      Саме цьому важливому питанню бала присвячена онлайн-студія « Диджиталізація –освітній тренд в призмі навчальної діяльності учнів на уроках математики, фізики та інформатики», яка відбулась 20 січня2021 року. Мета заходу- ознайомити учасників з основними напрямками цифрової освіти та перевагами впровадження елементів диджиталізації в освітній простір. Педагоги підвищили рівень професійної компетентності у використанні онла

Методичні рекомендації щодо проведення уроку з використанням технологій дистанційного навчання

     При підготовці  та проведенні уроку з використанням технологій дистанційного навчання доцільно : - дотримуватись структури уроку відповідно до типу та змісту уроку; - перед початком уроку нагадати школярам про правила техніки безпеки при роботі за комп’ютером; - чітко формулювати тему та завдання уроку; - матеріал структурувати невеликими частинами; - робити висновок після кожного виконаного завдання: « Ми навчились…», « Ми побачили…», «Ми проаналізували…», «Ми сформували компетентності…» - здійснювати зворотній зв ’ язок ( в чаті, через навчальні платформи); - демонструвати зразки розв’ язування завдань на екран комп'ютера, виділяти основні етапи, записувати відповідь; -  наголошувати про форми роботи: «Працюємо разом», «Виконайте  самостійно», «Знайди помилку», «Знайди відповідностіІ» і т.д.; - провести рефлексію та зробити висновки до уроку, обговорити домашнє завдання; - розмістити покликання на матеріали  уроку, тести на блозі, в предметній групі, тощо.