Перейти до основного вмісту

Публікації

12 T- mistechko

      Контент освітніх Т-містечок - фундаментальні засади НУШ для перспектив профільної освіти Моделювання структури допрофільного навчання
Останні дописи

Сертифікація педагогічних працівників: основні аспекти

  З 2024 року Міністерство освіти і науки України поширює зовнішнє оцінювання професійних компетентностей на педагогів, які викладають навчальні предмети й інтегровані курси громадянської та історичної освітньої галузі та/або освітньої галузі «Суспільствознавство» (всесвітньої історії, вступу до історії України та громадянської освіти, громадянської освіти, історії України, основ правознавства, курсів «Досліджуємо історію і суспільство», «Історія: Україна і світ», «Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти»). Перший етап сертифікації 2024 — незалежне тестування фахових знань та вмінь педагогічних працівників — успішно пройшли 1436 педагогів, з них: учителів математики —  187. •              Особливостям проведення сертифікації педагогічних працівників, зокрема проведенню кожного етапу сертифікації був присвячений вебінар 17 квітня 2024 року для учителів математики. Соловей Оксана Михайлівна ознайомила учасників з положенням про Сертифікацію педагогічних працівників,

Альтернативна онлайн-олімпіада природничо-математичного циклу «STEM-проєкт» для учнів 9-11 класів

           З метою популяризації природничих наук та математики серед учнівської та студентської молоді, співпраці з закладами вищої освіти, відповідно до наказу Тернопільської обласної державної адміністрації від 21.04.2021 № 69/01-07 «Про затвердження плану заходів щодо популяризації природничих наук та математики до 2025 року»   була проведена альтернативна онлайн-олімпіада природничо-математичного циклу « STEM-проєкт» для   учнів 9-11 класів. Фіналістами ІІІ етапу Онлайн-олімпіади стали: № з/п Прізвище, ім’я учня Клас ЗЗСО 1 Бабій Софія 9 ТЗОШ № 11 2 Наконечний Матвій 9 ТНВК ШЕЛ №9 3 Шимків Андрій 9 ТНВК ШМЛ №15 4 Давибіда Яна 10 ТЗОШ №18 5 Лаврін Марко 10 ТАЛУГ ім. І.Франка 6 Загацька Богдана 10 ТЗОШ № 1

ПРАВИЛА ПРОХОДЖЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОГО ТЕСТУВАННЯ

 

Розвиток емоційного інтелекту на уроках математики

  Методичний міст Розвиток емоційного інтелекту на уроках математики       Коли говоримо про емоційний інтелект, то враховуємо  2 основних аспекти : здатність до керування емоціями і створення позитивної емоційної атмосфери у відношеннях з іншими людьми. Для    педагогів цінність появи даного поняття полягає у тому, що воно дозволяє реалізувати комплексний підхід для розвитку найважливіших емоційних і соціальних навичок і вмінь.   Емоційний інтелект є важливою складовою успішної комунікації і може розвиватися тільки у процесі  комунікації , змодельованої під час навчальних занять Цілком очевидно, що розвиток емоційного  інтелекту школярів жодною  мірою не повинен бути обмеженим і пов'язаний з окремим шкільним предметом, зокрема й математикою. Емоційний  інтелект не можна розглядати в розриві від інших знань, вмінь, навичок і здібностей, необхідних кожній особистості.      Але математика    є тим предметом,  який найкраще  підходять для  інтеграції  емоційного  компоненту  в  пр

Методичні «фішки» у викладанні інтерактивного уроку. Майстерня інноваційних знахідок

  Методичні «фішки» у викладанні інтерактивного уроку Майстерня інноваційних знахідок      Суть інтерактивного навчання у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної взаємодії усіх учасників освітнього процесу. Ця спеціальна форма організації пізнавальної діяльності   має конкретну мету - створити комфортні умови, за яких учень відчуває свою успішність,   інтелектуальну спроможність.        Важливо звернути увагу на особливості підготовки та проведення інтерактивних уроків задля досягнення мети та завдань навчальної діяльності.       На   практичному семінарі «Методичні «фішки» інтерактивного уроку» (24 січня 2024 р.) учасники обговорили питання: 1 . Сутність інтерактивного навчання. 2. Різні підходи до інтерактивного навчання. 3. Інтерактивні техніки і методи залежно від типу і мети уроку. 4. Рефлексія, самооцінювання та взаємооцінювання як невід’ємні складові інтерактивного уроку.         Соловей Оксана Михайлівна, консультант ТКМЦНОІМ, звернула ува