Перейти до основного вмісту

Використання додатків Google у процесі вивчення математики, фізики, інформатики

 Сьогодні важливо розвивати саме розумну освіту, тобто SMART-навчання (Self- directed, Motivated, Adaptive, Resource-enriched, Technology embedded): самостійне, мотивоване, адаптоване, збагачене ресурсами, з вбудованими технологіями. Тому  використання можливостей застосування інструментарію Googlе важливо для активізації процесів розвитку наочно-дієвого, наочно-образного, теоретичного типів мислення та для розвитку творчого, інтелектуального потенціалу сучасного учня.


Використання додатків та хмарних технологій Googlе (Диск Google, Dropbox, cервіс LearningApps, Microsoft OneDrive, SlideShare, Youtube, Prezi, Googlе-class) на уроках математики, фізики та інформатики, спираючись на інтерес школярів до всесвітньої мережі Інтернет, забезпечує їм доступ до усіх матеріалів, необхідних для вивчення предмета як у школі, так і вдома, створює умови для їх саморозвитку й міжособистісної взаємодії учнів з учителем та учнів один з одним, залучає до використання новітніх досягнень інформаційних технологій, підвищенню інформатичної компетентності та умінню доцільно використовувати комп’ютер як засіб для отримання нових знань. Саме питанням практичного впровадження інструментарію Googlе був присвячений онлайн- семінар «Використання додатків Google у процесі вивчення математики, фізики, інформатики» , який відбувся 23 вересня 2020року (Соловей О.М., методист ТКМЦНОІМ).

       
 
Учасники семінару відзначили, що використання додатків надають вільний доступ до своїх збережених матеріалів і документів; використання відео, аудіо файлів безпосередньо з Інтернету (без додаткового завантаження на комп’ютер); проведення он-лайн уроків, лабораторних робіт, експериментів, круглих столів; нові можливості для організації досліджень, проектної діяльності; організація он-лайн уроків, інтегрованих практичних занять,  сприяють он-лайн комунікації з учнями,  використанню онлайн систем тестування та перевірки завдань; використанню  авторського блогу. Про основні аспекти та підходи організації дистанційного навчання у навчальному закладі розповів заступник директора ТЗОШ І-ІІІ ст.№ 4 Семчук А.Я. Використання учителями Classroom забезпечує швидке створення й упорядковування завдань, надання результатів перевірок і доступне спілкуватися з учнями . Крім того, учні можуть зберігати свої робочі файли й виконувати завдання на Google Диску та спілкуватися з вчителями та однокласниками напряму.

      Інтернет-технології, зокрема сервіси Google під час вивчення математики, інформатики та фізики в школі дозволяють на якісно новому рівні розв’язувати завдання стосовно активізації самостійної роботи учнів з можливістю вибору індивідуальної траєкторії і темпу вивчення навчального матеріалу, подання інформації в інтерактивному режимі та аудіовізуальній формі, організації занять з учнями у віртуальних лабораторіях з метою проведення фізичних експериментів в режимі прямих вимірювань, забезпечення комунікації з учнями, віддаленими в часі і територіально в процесі організації навчально-дослідницької діяльності (дистанційні евристичні олімпіади, Інтернет-олімпіади, онлайн-захисти дослідницьких робіт, дистанційні конференції та ін..), підвищувати та стимулювати пізнавальні інтереси школярів до вивчення  предметів математичного циклу , оцінювати і контролювати самостійну роботу школярів.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання і розв'язки ІІ етапу олімпіади з математики 2019 р.

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 3 листопада 201 9 року Завдання. 6 клас 1.      Підберіть замість літер А, Б, В, Г, Д, Е цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6 таким чином, щоб утворилася правильна рівність : Тут різним буквам мають відповідати різні цифри. Достатньо знайти одну відповідь.     2.      Сашко, Борис і Василь збирали гриби. Борис знайшов грибів на 20%  більше, ніж Сашко, але на 20% менше, ніж Василь. На скільки відсотків більше грибів знайшов Василь, ніж Сашко? 3.      Вік старого Чарівника записується числом із різними цифрами. Про це число відомо, що: 1) перша цифра більша за останню в 4 рази; 2) якщо першу та останню цифри закреслити, то дістанемо двоцифрове число, яке при сумі цифр 13 є найбільшим. Скільки років старому Чарівнику?  4.      У кожній клітинці дошки 4 × 4 є лампи. Дві лампи на цій дошці називають сусідніми, якщо вони розташовані в клітинках зі спільною стор

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики м. Тернопіль . 4 листопада 201 7 року Завдання Розв'язки Результати

Шевченко і математика

Урок алгебри у 8 класі.  учитель математики ТЛ № 21 –СМШ ім. І Герети  Пампушко Г.П. Тема.  Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені .